اولین تریلر Frozen 2 منتشر شد؛ به همراه تاریخ اکران، بازیگران و جزئیات داستان

اولین تریلر Frozen 2 منتشر شد؛ به همراه تاریخ اکران، بازیگران و جزئیات داستان

به تازگی اولین تریلر انیمیشن Frozen 2 منتشر شده است و حالا ما تاریخ اکران، کادر بازیگران جزئیات داستان و دیگر اطلاعات مربوط به نسخه دوم یکی از محبوب ترین انیمیشن های تمام تاریخ والت دیزنی را برایتان آماده کرده‌ایم.

انیمیشن منجمد یا frozen پرفروش ترین فیلم انیمیشنی تمام تاریخ محسوب می‌شود و حالا نسخه دوم آن با نام منجمد ۲ (Frozen 2) قرار است در سال جاری اکران شود. در Frozen 2 کارگردان‌ها جنیفر لی (Jennifer Lee) و کریس باک (Chris Buck) مجددا برمی‌گردند و تقریبا تمام کادر بازیگران نسخه اول نیز شامل ایدینا منزل (Idina Menzel)، کریستین بل (Kristen Bell)، جاش گد (Josh Gad) و جاناتان گروف (Johnathan Groff) حضور خواهند داشت. همچنین آلیسون شرودر (Allison Schroeder) در کنار جنیفر لی نویسندگی فیلم دوم را برعهده خواهند داشت؛او به خاطر هنرنمایی در فیلم Hidden Figures نامزد جایزه اسکار شده بود و در فیلم اخیر کریستوفر رابین نیز فعالیت داشت.

اضافه شدن شرودر به کادر نویسندگی یک قدم مهم در ساخت نسخه دوم انیمیشن منجمد محسوب می‌شود، زیرا جنیفر لی به عنوان رئیس استودیوهای انیمیشن والت دیزنی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود تا جایگزین جان لستر (John Lasseter) شود و حالا با حضور شرودر در تیم تولید، لی همچنان به عنوان نویسنده اصلی باقی خواهد ماند اما او نیز بخشی از نگارش فیلمنامه را برعهده خواهد گرفت.

اولین تریلر Frozen 2 منتشر شد؛ به همراه تاریخ اکران، بازیگران و جزئیات داستان

جالب است بدانید این تنها سومین باری است که استودیوهای تولید انیمیشن والت دیزنی تصمیم به ساخت یک دنباله برای یکی از انیمیشن های خود می‌گیرند. دو عنوان قبلی که به عنوان ادامه‌هایی بر نسخه‌های اول روانه سینماها شده بودند، عنوان کمتر شناخته شده The Rescuers Down Under در سال ۱۹۹۰ و انیمیشن Ralph Breaks the Internet در سال گذشته بودند. البته این تقریبا طبیعی است از آنجایی که نسخه اول فیلم انیمیشنی Frozen موفق شد مجموعه فروش خود در سراسر جهان را به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برساند، ساخت دنباله‌ای برای آن منطقی به نظر می‌رسید. با وجود این که حدودا ۶ سال بعد از اکران نسخه اول حالا فروزن ۲ بر روی پرده سینماها قرار می‌گیرد، اما بسیاری از کودکان و علاقه‌مندان به این فیلم به شدت مشتاق تماشای آن هستند.

جنیفر لی پیش از این فاش کرده بود که قصد دارد کاراکترهای اصلی را به یک ماجراجویی دور و دراز خارج از سرزمین‌های آرندل بفرستد و حالا با تماشای تریلر اول فیلم Frozen 2 ما می‌بینیم که او موفق به این کار شده است و همان کاراکترهای دوست داشتنی و البته موسیقی‌های حماسی شگفت انگیز این بار در یک اقیانوس طوفانی و یخ زده و البته یک سرزمین مرموز با حال و هوای پاییزی روایت می‌شود و البته همه ما می‌دانیم که پاییز ما را یک قدم به فصل زمستان و دنیای منجمد نزدیک‌تر می‌کند:

اولین تریلر رسمی انیمیشن Frozen 2

کادر بازیگران فیلم انیمیشنی منجمد 2

کادر بازیگران انیمیشن Frozen 2 شامل همان گروه نسخه‌ی اول می‌شود و ایدینا منزل، کریستین بل، جاناتان گروف و جاش گد به ترتیب نقش کاراکترهای دوست داشتنی السا، آنا، کریستوف و اولاف را برعهده خواهند داشت. در ادامه استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown) و ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) نیز به تیم بازیگران ملحق شدند که البته نقش‌های آنها هنوز اعلام نشده است.

اولین تریلر Frozen 2 منتشر شد؛ به همراه تاریخ اکران، بازیگران و جزئیات داستان

هر دو بازیگر این روزها در اوج محبوبیت قرار دارند و نامزدی اخیرشان برای مجموعه This Is Us و البته نامزدی ریچل وود برای هنرنمایی در سریال Westworld تقاضای کارگردان‌ها برای عقد قرارداد با آنها را افزایش داده است. البته با توجه به تجربه ریچل وود در زمینه تئاترهای موزیکال، احتمالا اضافه شدن او به این مجموعه تنها برای شهرت و اعتبارش نبوده است و احتمالا شاهد حضور فعال این هنرمند در موسیقی‌های متن انیمیشن خواهیم بود.

تاریخ اکران و جزئیات داستانی انیمیشن فروزن ۲

طبق اعلام سازندگان انیمیشن منجمد ۲ در روز بیست و دوم نوامبر ۲۰۱۹ (یکم آذر ۹۸) بر روی پرده سینماها قرار خواهد گرفت. جنیفر لی در طول ماه‌های گذشته تلاش کرده است که تا حداکثر جای ممکن جزئیات داستان انیمیشن فروزن ۲ را پنهان نگه دارد و توجه خبرنگاران را به انیمیشن‌های دیگر دیزنی مانند رالف خراب‌کار منحرف کند. اما ما می‌دانیم که آنا و السا در نسخه جدید قرار است بسیار دورتر از آرندل به ماجراجویی بپردازند.

اولین تریلر Frozen 2 منتشر شد؛ به همراه تاریخ اکران، بازیگران و جزئیات داستان

طبق اعلام مجله Variety جنیفر لی تایید کرده است که حداقل چهار موسیقی جدید که توسط تیم برنده اسکار رابرت لوپز و کریستین اندرسن لوپز نوشته شده است در این نسخه جدید اجرا خواهد شد و یکی از آنها نسخه جدیدی از موسیقی بسیار محبوب “Let It Go” از عنوان اول است. جالب است بدانید که متن آهنگ Let It Go بعد از گذر از اواسط تولید فیلم نوشته شد و تاثیرگذاری آن به حدی بود که حتی روند داستانی انیمیشن را نیز دچار تغییر کرد تا السا دیگر آن کاراکتر ظریف و حساس اوایل انیمیشن نباشد.

“ما یک آهنگ جدید دارید که من فکر می کنم یک سیر تکاملی را نشان می دهد.” جنیفر لی اینها را می‌گوید. “آن موسیقی، آهنگ خودش است…. بابی [لوپز] و کریستین [اندرسن لوپز] آن را سه هفته پیش به ما رساندند. ما دو سال است که با آنها کار می‌کنیم و حالا این موسیقی بیرون آمده و من عاشق آن هستم.”