گوشی قابل انعطاف هواوی

گوشی قابل انعطاف هواوی با سورپرایزهای بیشتری در راه است!

ظاهرا علاوه بر صفحه نمایش تاشو و پشتیبانی از شبکه 5G، گوشی قابل انعطاف هواوی دارای امکانات غافلگیرکننده‌ دیگری هم خواهد بود؛ این چیزی است که سران کمپانی چینی نوید آن را داده‌اند.

به تازگی «چِنگ دونگ» مدیر تولیدات تجاری کمپانی گفت که این محصول، سورپرایزهای محرمانه‌ای را در دل خود جای داده است. انتظار می‌رود گوشی قابل انعطاف هواوی که روز پنجم اسفند ماه در بارسلونا رونمایی خواهد شد، در سال جاری میلادی با ظرفیت 200 هزار دستگاه به تولید برسد. تامین کننده‌ی نمایشگر دستگاه هم، کمپانی چینی BOE خواهد بود.

گوشی قابل انعطاف هواوی

مهمترین ویژگی این محصول، امکان تاشدن صفحه نمایش 8.0 اینچی آن به سمت بیرون توصیف شده؛ این در حالی است که گلکسی فولد سامسونگ به سمت داخل تا می‌شود و نمایشگر آن هم سایز 7.3 اینچی دارد.

بنابر ادعای منابع نزدیک به هواوی، گوشی منعطف 5G این کمپانی یک مدل فوق پرچمدار از سری میت (Mate) است و قلم دیجیتال M-Pen نیز در جعبه آن وجود خواهد داشت. همچنین از رابط کاربری EMUI نونوار شده‌ای بهره خواهد برد که برای صفحه نمایش تاشوی دستگاه، سفارشی و بهینه سازی شده است.

این گوشی علاوه بر پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌ موبایل؛ با شبکه‌های 4G، 3G و 2G هم سازگاری دارد و به مودم داخلی Balong 5000 مجهز است. این مودم می‌تواند حداکثر سرعت دانلود 4.6 گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان بیاورد که 10 برابر بیش از سرعت فعلی در شبکه 4G است.

گوشی قابل انعطاف هواوی

بر اساس اطلاعات به دست آمده، گوشی قابل انعطاف هواوی در خط تولید هم قرار گرفته؛ اما به شکل بسیار محدودی عرضه خواهد شد. دلیل اصلی این استراتژی فروش، ساخت نمایشگر تاشوی دستگاه است که بازدهی اندکی دارد و تولید انبوه آن، به صرفه نیست.

در حال حاضر یکی از چالش‌های مربوط به گوشی های منعطف، چگونگی تعبیه باتری آن‌هاست که البته هواوی، ادعای غلبه بر این مشکل را دارد. تصور می‌شود که راهکار هواوی مشابه سامسونگ، استفاده از دو باتری برای هر دستگاه بوده باشد.

از سایر مشخصاتی که به این محصول نسبت داده‌اند؛ باید به تراشه کایرین 980، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی و 10 گیگ رم اشاره کنیم. قیمت گوشی قابل انعطاف هواوی هم بیش از 10 هزار یوان (حدود 1500 دلار) برآورد شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ای خدا باز این منعطف اومدن

  2. باید منتظر بود
    هرچند امیدی به این برند چینی نیست