ويندوز 8 رسما رونمايي شد : گزارش تصويري و ويدويي کنفرانس معرفي ويندوز 8 مايکروسافت

امروز مایکروسافت رسما سیستم عامل ویندوز ۸ و ویندوز RT خود را معرفی نمود. این سیستم عامل از امروز در دسترس می باشد، ضمن اینکه کاربران سیستم عامل ویندوز ۷ می توانند با قیمت پایه ۳۹.۹۹ دلار سیستم عامل خود را آپگرید نمایند.در ادامه با گزارش گجت نیوز از کنفرانس ویژه معرفی ویندوز 8 مایکروسافت با ما همراه باشید.

ویندوز ۸ به همراه ویژگی های جدیدی عرضه شده است. از سرویس های جدید ایکس باکس گرفته تا فیلمها، بازیها و اسکایپ. سخنرانان مایکروسافت (که شامل استیو بالمر مدیر عامل هم می شدند) بارها این موضوع را تکرار کردند که پی سی های ویندوز ۸ “بهترین پی سی ها” تاکنون می باشند.

در حال حاضر حدود ۶۷۰ میلیون پی سی وجود دارد که سازگار با ویندوز ۸ می باشند و بالمر انتظار دارد که حدود ۴۰۰ میلیون به همراه سیستم عامل ویندوز ۸ نیز به این تعداد اضافه شود.
فروشگاه ویندوز ۸ / آر تی نیز بخشی از رویداد مایکروسافت بود. در حال حاضر حدود ۸۰۰۰ اپلیکشن برای آن در دسترس است. یک ویژگی مهم ویندوز ۸/RT پشتیبانی از قابلیت های لمسی است، البته همانطور که می دانید در این سیستم عامل می توان به همراه موس و کیبورد هم به کار پرداخت اما ویژگی مولتی تاچ بودن نیز به آن اضافه شده است.

الترابوک هایی که دارای سیستم عامل از پیش نصب شده ویندوز ۸ می باشند نیز بخش دیگری از رویداد مایکروسافت بودند، همانند تبلت ها و البته نوت بوک های مختلف.
مدیرعامل مایکروسافت، استیو بالمر و مدیر ارشد تیم ویندوز، استیون سینوفسکی هر دو به روی سن آمدند و جزئیات کاملی در مورد سیستم‌عامل ویندوز ۸ و رابط کاربری لمسی آن و همچنین پشتیبانی آن از سخت‌افزارهای جدید بیان کردند. البته هیچ قابلیت تازه‌ای معرفی نشد و امکانات معرفی شده در حد همان‌هایی بود که پیش‌تر نیز در رویدادهای مختلف به آنها پرداخته شده بود.

این کنفرانس در ۲ قسمت مختلف تقسیم شده بود، در قسمت اول مدیران مایکروسافت بیش از یک ساعت را صرف ویندوز ۸ و لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای تبدیل شدنی کردند و پس از یک استراحت کوتاه به معرفی دوباره تبلت سرفیس پرداختند که مجهز به پردازنده ARM و ویندوز RT است.

قسمت دوم رویداد کوتاه‌تر از قسمت اول بود و مایکروسافت در آن به معرفی امکانات کامل ویندوز ۸ برروی تبلت با پردازنده ARM پرداخت. در ادامه می‌توانید ویدیو کامل رویداد مایکروسافت در نیویورک را مشاهده کنید:

اگر اینترنت پرسرعت ندارید می‌توانید تصاویر مربوط به بخش‌های مهم این کنفرانس را در گالری پایین مشاهده کنید:

مراسم انتشار ویندوز ۸
 

ویندوز RT

 

فروشگاه ویندوز

 

تیزر تلویزیونی سرفیس

 

پرزنتیشن ویندوز ۸

 

استیو سینوفسکی

 

بهترین کامپیوترهای تاریخ

 

تور ویندوز RT

 

دمو تبلت

 

ویندوز برروی تبلت‌ها

 

ویندوز موبایل

 

بازی‌ها در ویندوز ۸

 

تمام سرویس‌های مایکروسافت

 

استیو بالمر

 

فرصت بی‌سابقه

 

سرفیس RT

 

تبلت سرفیس

 

اسکیت سرفیس:

 

مایکروسافت برای نمایش مقاوت بالای بدنه سرفیس از آن به عنوان اسکیت استفاده کرد.
 

پوشش سرفیس

 

نمایش سرفیس

 

تبلت سرفیس RT

 

برج ویندوز

 

گزارش ویدیویی وب سایت Mashable از این رویداد :

در نهایت سیستم عامل ویندوز ۸ در هر زمینه ای بسیار سریعتر از نسخه قبلی خود می باشد، سیستم عاملی که دارای رابط کاربری مدرن می باشد (Modern UI).آیا شما هم این نسخه از ویندوز مایکروسافت را دریافت می کنید؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*