بنچمارک گوشی گیمینگ ایسوس روگ

بنچمارک گوشی گیمینگ ایسوس روگ خبر از ظهور یک گوشی شگفت انگیز می‌دهد

بنچمارک گوشی گیمینگ ایسوس روگ (Asus ROG) پیش از عرضه جهانی آن منتشر شد. امتیازهای منتشر شده در این بنچمارک، خبر از ظهور یک گوشی قدرتمندتر نسبت به دیگر گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 می‌دهد.

ایسوس در جدیدترین گوشی خود که در اصل یک گوشی گیمینگ است از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده کرده است که می‌تواند سرعت کلاک آن تا 2.96 گیگاهرتز بالا برود. این قدرت پردازشی از گوشی گیمینگ ایسوس روگ عملکردی قدرتمندانه‌تر از هر پرچمدار و گوشی گیمینگ دیگری ساخته است. ایسوس برای خنک نگه داشتن این چیپ سریع نیز ایسوس یک لوله‌ی مسی را در داخل آن قرار داده و آن را به یک اتاق بخار سه بعدی متصل کرده است. آیا این کارها ارزشش را داشت؟ امتیازهای بنچمارک دریافت شده توسط این گوشی ایده‌هایی به ما می‌دهند.

بله، گوشی گیمینگ ایسوس روگ ارزش این طراحی پیچیده را داشته است، در حالی که گوشی همچنان باریک باقی مانده است. لازم به ذکر است که این گوشی سه ماهه آینده به عرضه خواهد رسید، پس  همچنان زمان برای بهبود گوشی نیز باقی مانده است.

عملکرد گوشی گیمینگ ایسوس روگ

به طور مثال واضح نیست این بنچمارک از حالت X سود می‌برد یا خیر، که 4 هسته‌ی کم سرعت در اسنپدراگون 845 را غیرفعال می‌کند و حداقلل سرعت چهار هسته‌ی سریع را افزایش می‌دهد. همانطور که مشاهده می‌کنید،‌ چهار هسته‌ی بزرگ اغلب قدرت را در آزمایش‌های چند هسته‌ای تشکیل می‌دهند. در حالت تک هسته‌ای امتیاز حدودی 2500 و در حالت چند هسته‌ای امتیازی نزدیک به 1000 به دست آمده است. برای جلوی گرم شدن گوشی را گرفتن نیز چهار هسته‌ی کوچک با غیرفعال شدن، فضای بیشتری را برای فعالیت‌های هسته‌های بزرگتر باز می‌کنند.

ایسوس یک راه حل سرمایشی فعال را نیز ارائه می‌کند. این گزینه‌ی انتخابی خنک کننده AeroActive برای دوره‌های بازی طولانی مدت مورد استفاده قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. asus واقعا برند عالی بوده و هست .خیلی خوبه که محصولاتشو اینطور گسترده تر کنه چون واقعا ارزششو داره .کارش درسته

  2. گوشی مسخره ایه بنطرم

  3. ایسوس لب تاباش عالیه داره به سمت گوشی هم میاد دمش گرم

  4. از ایسوس انتظار دیگه ایی نداشتم فوقع العاده هست این برند تو هر زمینه

  5. آدم تو این دنیای تکنولوژی هنگ میکنه واقعا.یروز میرسه که انسان غیرقابل استفاده شه و همه چی بیفته دست گجت ها و گوشی ها و…

  6. یه شاهکار واقعی، درود بر ایسوس