دوربین گوشی ردمی 6 پرو

شیائومی کیفیت دوربین گوشی ردمی 6 پرو را با انتشار تصاویری به رخ کشید

کمپانی شیائومی نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) را منتشر کرد. این محصول در آستانه رونمایی قرار دارد و به عنوان عضو قدرتمندتر خانواده، به ردمی 6 و ردمی 6 ای خواهد پیوست.

ششمین نسل از سری ردمی شیائومی، احتمالا تا ماه آینده میلادی پذیرای عضو تازه‌ای خواهد بود و در همین راستا، کمپانی چینی به منظور برجسته ساختن قابلیت‌های دوربین گوشی ردمی 6 پرو ، تعدادی عکس را در شبکه اجتماعی «ویبو» به اشتراک گذاشت. این در حالی است که طی روزهای گذشته، رندرهای رسمی این گوشی نیز انتشار یافته بود.

شیائومی ردمی 6 پرو

تمامی عکس‌های پرتره‌ی زیر با دوربین گوشی ردمی 6 پرو و در شرایط نوری متفاوت ثبت شده‌اند. گمانه‌زنی‌ها درباره ماژول دوربین دوگانه دستگاه، از تجهیز آن به یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی حکایت دارند و ظاهرا یک سنسور ثانویه 5 مگاپیگسلی نیز وظیفه تشخیص عمق تصویر را بر عهده خواهد داشت. دوربین سلفی گوشی هم 5 مگاپیکسلی توصیف شده است. برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای زیباسازی تصاویر و حالت پرتره، از دیگر امکانات نسبت داده شده به دوربین گوشی ردمی 6 پرو هستند.

انتظار می‌رود یک نمایشگر ناچ استایل 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9، وظیفه نمایش محتوا و تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام، وظیفه پردازش اطلاعات در ردمی 6 پرو را عهده‌دار باشند. همچنین از اندروید 8.1 اوریو به عنوان سیستم عامل دستگاه و از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان تامین کننده‌ی انرژی آن یاد شده است.

عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی ردمی 6 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. عجب کیفیت توپی
    حتی زومشم عالیه

  2. تو مقایسه دوربین یکی از گوشی ها دقیق برندشو یادم نیس ولی اومده بودن از عکسای 2013 استفاده کرده بودن
    عقل مردمم به چشمشونه دیگ

  3. معمولا واقعیت گوشیا دور تر از چیزیه که توی تبلیغاشون استفاده میکنن

  4. انصافا اگه همینجوری باشه که تو عکسا معلومه خیلی لنز قوی داره

  5. من خودم شیائومی دارم اما باید اذعان کنم این شرکت همیشه توی تبلیغ دوربین گوشی‌هاش اغراق می‌کنه