قیمت آیفون XS

قیمت آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR مشخص شد

قیمت آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR مشخص شد. آیفون ایکس اس پیشرفته‌ترین آیفون اپل است، اما همچنان با عدم افزایش قیمت نسبت به مدل اصلی آیفون X به عرضه خواهد رسید.

اپل دقایقی پیش رسما از نسل جدید گوشی های آیفون خود به نام‌های آیفون ایکس اس ، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر پرده برداری کرد. دو گوشی نخست از هفته جاری پیش فروش شده و در پایان ماه جاری میلادی نیز به فروش خواهند رسید. اما مدل ایکس آر با کمی تاخیر روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت آیفون XS برابر با 999 دلار (مشابه آیفون ایکس)، آیفون XS Max برابر با 1099 دلار و آیفون XR نیز برابر با 749 دلار خواهد بود.

به نقل از تیم کوک، آیفون ایکس اس پیشرفته‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل است. این گوشی از یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد با وضوح 2436 در 1125 پیکسل بهره‌مند است. مدل آیفون ایکس اس مکس نیز از یک نمایشگر 6.5 اینچ اولد با وضوح 2688 در 1242 پیکسل بهره می‌برد. در انتها باید به مدل ارزان قیمت‌تر آیفون ایکس آر اشاره کرد که به یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع ال سی دی با وضوح 1792 در 828 پیکسل تجهیز شده است.

عمده‌ترین تفاوت دو مدل اصلی خانواده آیفون ایکس اس نمایشگر آن ها است. مدل XS کوچک‌تر از آیفون 8 پلاس بوده در حالی که نمایشگر آن بزرگ‌تر از گوشی مذکور است. مدل آیفون XS Max نیز هم از نظر ابعاد فیزیکی و هم اندازه نمایشگر، بزرگ‌تر از آیفون 8 پلاس خواهد بود. مدل ارزان‌تر آیفون XR نیز از یک نمایشگر بزرگ‌تر از آیفون 8 پلاس برخوردار است، در حالی که اندازه کلی آن کمی کوچک‌تر از گوشی مذکور است.

به عنوان دوربین‌ها نیز، دو مدل ایکس اس و ایکس اس مکس از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با فلاش True Tone بهبود پیدا کرده برخوردارند و یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلوی آن‌ها نقش بسته است. اما مدل آیفون ایکس آر از آنجایی که یک گوشی مقرون به صرفه‌تر است، به یک دوربین تک لنزی 12 مگاپیکسلی با فلاش True Tone تجهیز شده است. این‌ها تنها نقاط بهبود پیدا کرده در دو مدل اصلی خانواده آیفون ایکس اس نیستند. هر دو این گوشی ها حالا موفق به کسب تاییدیه IP68 شده‌اند که به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب به مدت 30 دقیقه و در عمق 2 متری است. اپل ادعا می‌کند که این گوشی ها را در مایعات مختلفی نظیر چای و نوشابه امتحان کرده است و سربلند از این آزمون بیرون آمده‌اند.

تمامی این گوشی های جدید از یک تراشه 7 نانومتری جدید به نام A12 Bionic قدرت می‌گیرند. این تراشه می‌تواند حافظه داخلی 612 گیگابایتی را به ارمغان بیاورد. این به معنای ارائه یک نسخه جدیدتر از نسخه‌های مجهز به حافظه 64 و 256 گیگابایتی در گوشی های اپل است. آیفون ایکس اس و ایکس اس مک همچنین از فیس آی دی سری‌تر، نمایشگر True Tone و فناوری لمس سه بعدی بهره می‌برند. نمایشگر این دو گوشی از دالبی ویژن و HDR 10 نیز پشتیبانی می‌کند.

و در انتها قیمت آیفون XS

قیمت آیفون XS حدود 999 دلار، یعنی یکسان با آیفون X اعلام شده است. این درحالیست که قیمت آیفون XS Max حدود 1099 دلار و قیمت آیفون XR نیز 749 دلار اعلام شده است. لازم به ذکر است که این قیمت‌ها برای نسخه 64 گیگابایتی هر 3 گوشی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هنوز اونقدر احمق نشدم هزارو صد دلار پوله آیفون اکس اس مکس که حافظه داخلی 64 گیگ داره رو بدم بجاش هزار دلار‌ پوله نوته 9 رو میدم که امکانات بیشتر صفحه نمایش بهتره حافطه داخلی چند برابر بیشتر ی رو داره میدم

  2. قطعاً قیمت های گوشی های جدید اپل برای ما که تو ایران زندگی می‌کنیم و دلار ۱۵ هزار تومنه خیلی بالاست و فکر نکنم بتونم بخریم

  3. خوب بدون تعصب بگویید چه مشخصه جدید در این ها است چه نو آوری جدید چه ابتکار تازه و انحضاری؟
    همه از سامسونگ را در مورد نوت 9 انتقاد میکردن با وجود ارتقای اس پن و دکس و کمره هوش مصنوعی و سیستم خنک کننده شارژ سریع باتری بزرگ و غیره !
    نظر شخصی من باید تمام کمپتی ها 4 سال بعد پرچمدار با مشخصات جدید معرفی کنند تا تغیرات در محصولات شان حس شود!

  4. خوب معلوم شد پولمون نمیرسه هیچ کدوم رو بخریم بهتره برم یه ایفون 8 دسته دوم بخرم

  5. خوب معلوم شد اپل یک میان رده لاکچری و پریمیوم ساخته 750 دلار تو ایران میشه 8 میلیون و اگه به قیمت قدیم بود میشد 2500
    الان فکر یه سال پیشو میکنم انگاری تو بهشت بودیم