خرید خودرو

گزینه‌های خرید خودرو کارکرده در بازار ایران با بودجه 40 میلیون تومانی

این روزها قیمت خودرو به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند و با توجه به روزهای پایانی سال، بسیاری از مردم به دنبال خرید خودرو با بودجه‌ای کمتر از 40 میلیون تومان هستند که در ادامه، گزینه‌های موجود در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

متقاضیان خودرو به دلیل شرایط نابسامان بازار و افزایش بی‌سابقه قیمت‌ها، تصمیم گرفته‌اند به جای خودروهای صفر کیلومتر از خودروهای کارکرده استفاده کنند تا هزینه خرید کمتری را متحمل شوند. این دست از مشتریان به دنبال خرید خودرویی کارکرده با بودجه‌ای کمتر از 40 میلیون تومان هستند؛ البته با چنین بودجه‌ای نمی‌توان انتظار خرید یک خودرو بسیار مناسب را داشت. در ادامه گزینه‌های خرید خودرو با بودجه 40 میلیون تومانی را بررسی می‌کنیم.

گزینه‌های خرید خودرو کارکرده 

آن دسته از متقاضیان خودرو که بودجه‌ای حدود 40 میلیون تومانی را در اختیار دارند، می‌توانند خودروهای خارجی با عمر بالای 20 سال را انتخاب کنند. برای مثال خودروهای دهه 90 میلادی از جمله میتسوبیشی لنسر‌ها، گالانتها یا تویوتا کرولاها انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند. از سویی با همین بودجه می‌توان خودروهای کارکرده مونتاژ داخلی را نیز انتخاب کرد؛ چراکه مشتریان می‌توانند لوازم یدکی این خودروها را به آسانی تهیه کنند. گزینه‌های داخلی فراوانی نیز وجود دارد و شما می‌توانید مدل‌های مختلف پراید را خریداری کنید. پرایدهایی که مدل ساخت آن‌ها میان سال‌های 71 تا 93 است با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به راحتی در بازار پیدا می‌شوند.

خرید خودرو

خودرو ام وی ام 100 با مدل ساخت 85 تا 94 نیز با بودجه 40 میلیون تومان در دسترس خواهد بود. خودرو تیبا با مدل ساخت 91 تا 94 نیز با بودجه 40 میلیون تومان می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از دیگر گزینه‌های جذاب هم می‌توان به پژو 206 تیپ 2 با مدل ساخت 81 تا 84 اشاره کرد. خودرو سمند معمولی مدل 81 تا 84، سمند ال ایکس مدل 83 تا 84، پژو پارس مدل 82 تا 84، پژو 405 مدل 76 تا 87 نیز با بودجه‌ای 30 تا 40 میلیون تومانی گزینه‌های مناسبی خواهند بود. البته در هنگام خرید خودرو کارکرده باید به نکاتی چون وضعیت بدنه، موتور و شاسی توجه داشته باشید تا پس از خرید خودرو متضرر نشوید.