لباس فضانوردان

نسل جدید لباس فضانوردان از کلاه مشابه مرد آهنی بهره خواهد برد

نسل جدید لباس فضانوردان که توسط شرکت صنعتی هایپرجاینت (Hypergiant) طراحی شده است از کلاه مشابه مرد آهنی بهره خواهد برد و برای فضانوردان امکانات متعددی را ارائه خواهد کرد.

شرکت صنعتی هایپرجاینت (Hypergiant) که بخش اعظمی از فعالیت آن در خصوص هوش مصنوعی است، نسل جدیدی از لباس فضانوردان را طراحی کرده است که علاوه بر تامین ایمنی آن‌ها، در طول ماموریت اطلاعات زیادی در اختیارشان قرار می‌دهد و در ماموریت‌های پیچیده بسیار کارآمد خواهد بود. کلاه ایمنی این لباس فضانوردی دارای صفحه نمایشی به نام هایپر وی اس ار (HyperVSR) است که مشابه کلاه ایمنی مرد آهنی اطلاعات متعددی چون هدف‌های ماموریت و آخرین وضعیت بدن را بر روی نقاب به فضانورد نشان می‌دهد.

لباس فضانوردان

جزئیات نسل جدید لباس فضانوردان

بن لام (Ben Lamm) به عنوان یکی از مدیران شرکت صنعتی هایپرجاینت در این خصوص عنوان کرد در فضا فضانوردان با محیطی غیر قابل پیش‌بینی مواجه هستند که هر لحظه ممکن است شرایط تغییر پیدا کند. از این رو ما با هدف به حداقل رساندن خطرات فضانوردان کلاهی را برای آن‌ها طراحی کرده‌ایم تا اطلاعاتی در خصوص محیط اطراف و بدنشان به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد. چنین وسیله‌ای می‌تواند در شرایط سخت میزان سرعت تصمیم‌گیری آنها را افزایش دهد. همچنین طراحان برای طراحی لباس و دستکش فضایی نیز موضوعات مهمی چون علائم حیاتی فضانوردان، هشدارهای اضطراری و جزئیات ماموریت را در نظر گرفته‌اند.