آپدیت EMUI 10 مکالمه تصویری با پهپاد

آپدیت EMUI 10 مکالمه تصویری از طریق پهپادها را به ارمغان میاورد

کمپانی هواوی در کنفرانس توسعه دهندگان HDC 2019 خود نشان داد که آپدیت EMUI 10 می‌تواند مکالمه تصویری از طریق پهپادها را در اختیار کاربران قرار دهد.

آپدیت EMUI 10 هواوی بر پایه‌ی اندروید 10 خواهد بود که بخش‌های عمده‌ای از آن به‌روز شده تا قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی امسال (HDC 2019)، غول گوشی‌ساز چینی از طریق یک پهپاد به نام DJI Mavic 2 یک تماس ویدیویی برقرار کرده بود.

در این کنفرانس نمایش زنده‌ای از تصویربرداری هوایی توسط یک پهپاد روی یک گوشی برند هواوی اجرا شده بود که مکالمه‌ی تصویری باکیفیتی را نشان می‌داد و اطلاعات در لحظه به مرکز کنفرانس منتقل می‌شد. طبق گفته‌ی هواوی، این ویژگی جدید گنجانده شده در ای ام یو آی 10 به پهپادها اجازه‌ی برقراری تماس‌های ویدیویی را می‌دهد.

آپدیت EMUI 10 مکالمه تصویری با پهپاد

این قابلیت، مکالمه‌ی تصویری با کیفیت 1080p HD بین یک گوشی با سایر دستگاه‌ها را از طریق برقراری تماس ممکن می‌کند. زمانی که تماس ویدیویی دریافت کنید، شما می‌توانید انتخاب کنید که از طریق یک نمایشگر هوشمند (در حال حاضر فقط روی نمایشگر Honor Smart Screen Pro ممکن است) مکالمه را پاسخ دهید. شما همچنین می‌توانید با ساعت، اتومبیل و سایر دیوایس‌های سازگار خود نیز به مکالمه‌ی برقرار شده پاسخ دهید.

زمان انتشار آپدیت EMUI 10

رابط کاربری EMUI 10 هواوی به زودی برای گوشی‌های پرچمدار این شرکت چینی منتشر خواهد شد. هشتم سپتامبر (17 شهریور) دو گوشی پی 30 و پی 30 پرو، نخستین نسخه‌ی آزمایشی آن را دریافت خواهند کرد. در انتهای این ماه نیز سایر گوشی‌های پرچمدار این شرکت شامل گوشی‌های خانواده میت 20، آنر 20، آنر 20 پرو، آنر وی 20 و آنر مجیک 2 این به‌روزرسانی آزمایشی را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*