چاپ متین

چاپ متین ؛ پیشرو در عرصه چاپ آنلاین

صنعت چاپ از دیرباز به عنوان یک صنعت در حوزه معرفی محصول یا خدمات شناخته می‌شد. هر سازمان و یا هر نهادی برای معرفی برند و یا محصول خود به جامعه نیازمند یکسری از کارهای تبلیغات در حوزه‌های مختلف می‌باشد. که مهم‌ترین این روش‌ها در بخش تبلیغات حوزه‌های صنعت چاپ می‌باشد.

صنعت چاپ در این سال‌های متمادی به شدت توسعه و گسترش پیدا کرده است این گسترش‌ها به دو دلیل اصلی اتفاق افتاده است دلیل اول توسعه صنعت دستگاه‌های چاپی و علت دوم تنوع خواسته و سلایق مشتری که علاوه بر نیازهای سنتی خود از صنعت چاپ یکسری نیازهای به‌روزتر و مدرنی را خواستار می‌باشد.

این نیازها و سلایق مردم از برش خاص گرفته تا جنس و متریال خاص که همه و همه روز به روز در حال پیشرفت و به‌روزرسانی می‌باشد.

در مجموعه چاپ متین بر این دو اصل اساسی که منجر به پیشرفت صنعت چاپ از گذشته تا به امروز شده است توجه بسیار زیادی شده و سعی شده است این حوزه‌ها را هرروز علاوه بر به‌روزرسانی سیستم صنعت چاپ ، به افزایش خدمات چاپی در این حوزه پرداخته شود.

چاپ متین

این خدمات هر روز در حال به‌روزرسانی و افزایش می‌باشد مجموعه چاپ متین در سال‌های گذشته با چند خدمات کلیدی و کاربردی به تعداد محدود در حدود پنج نوع خدمت کار خود را شروع کرد و در حال حاضر این خدمات را به بیش از 20 مورد در حوزه‌های مختلف در صنعت چاپ رسانده است و ما قرار است در این مقاله به بخشی از این خدمات در حوزه‌های مختلف چاپی و تبلیغاتی بپردازیم.

در مرکز تخصصی چاپ متین به طور ویژه خدمات در سه حوزه : چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، (چاپ‌های لارج فرمت) و خدمات چاپ سابلیمیشن تمرکز شده است.

ما قصد داریم به طور تکمیل و تفسیرتر به بخشی از این موارد اشاره بکنیم.

خدمات چاپ افست ؛ چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ لیبل ، چاپ فاکتور ، چاپ لیوان کاغذی و انواع خدمات دیگر در بخش ست اداری شامل می‌شود. ما قصد داریم بخشی از این خدمات را به طور مختصر برای شما شرح دهیم.

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت به عنوان معرف و اعتبار هر سازمان و یا هر نهادی می‌باشد افرادی که در گذشته نسبت به این موضوع اقدام کرده‌اند بر اهمیت این موضع واقف هستند و از هرگونه تلاش برای یافتن مکانی برای ارائه انواع خدمات چاپی با کیفیت و البته با قیمت مناسب کوتاهی نمی‌کنند. زیرا کارت ویزیت به عنوان پیشانی هر سازمان و نهاد می‌باشد که باید نهایت دقت و توجه در آن صورت بگیرد. مجموعه چاپ متین دارای متنوع‌ترین (بیش از 60 مدل کارت ویزیت) و با کیفیت‌ترین در عین حال از لحاظ قیمتی مناسب‌ترین انواع کارت ویزیت‌ها را چاپ و در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می‌دهد. از جمله کارت‌های چاپی، کارت ویزیت‌های سلفون‌ها (مات یا براق) در ابعاد و شکل و برش‌های خاص تا دسته لمینت‌ها و کارت ویزیت‌های طلاکوب و برجسته و مخملی و از همه مهم‌تر در حوزه انواع کارت ویزیت‌های PVC در جنس‌های مختلف می‌باشد. این حجم از تنوع توجه هر مشتری را به خودش جلب می‌کند و به راحتی می‌تواند یکی از این مدل کارت ویزیت را برای خود انتخاب و به چاپ برساند.

چاپ تراکت

یکی دیگر از بخش‌های چاپ افست در مجموعه چاپ متین بخش چاپ تراکت می‌باشد. در این بخش انواع تراکت‌ها در سایزهای مختلف وجود دارد. در این ماه‌های اخیر برای حمایت از کالای ایرانی مفتخر به ارائه کاغذهای ایرانی با قیمت مناسب و رقابتی‌تر شده است و مشتریان گرامی که قصد ندارد هزینه زیادی برای تبلیغات خود در حوزه تراکت داشته باشند از این جنس کاغذ استفاده بکنند.

وجود انواع کاغذها برای چاپ تراکت سبب شده هر کس با هر سلیقه و بودجه‌ای یکی از این مدل کاغذها را انتخاب بکند از تحریر 80 گرمی و گلاسه 135 گرمی و گلاسه 170 گرمی و گلاسه 300 گرمی گرفته تا کاغذ کرافت که این محصول هم اخیرا به مدل‌های مختلف این مجموعه افزوده شده است.

تراکت‌ها در سایزهای مختلف A6 ، A5 ، A4 تا B6 ، B5 و B4 وجود دارد که به تفصیل ابعاد هر یک از این‌ها در سایت درج شده است.

وجود چاپ تراکت فوری و ارزان برای هر سازمانی بسیار مهم و اساسی می‌باشد و توجه به این حوزه برای افراد شاغل در چاپ متین بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی شده در کنار کیفیت نهایت دقت در این حوزه بشود.

چاپ دیجیتال یکی دیگر از بخش‌های خدمات چاپی مجموعه چاپ متین می‌باشد که شامل موارد چاپ بنر، چاپ پوستر دیواری، چاپ عکس و شاسی و … می‌باشد که به تفصیل در حوزه چاپ عکس و شاسی قرار است توضیحاتی را به شما ارائه بکنیم.

چاپ عکس

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در حوزه چاپ دیجیتال حوزه چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی می‌باشد که این بخش هم از اساسی‌ترین بخش‌ها در حوزه مجموعه چاپ متین می‌باشد که اخیرا به بخش‌های خدمات چاپی مجموعه افزوده شده است.

برای ثبت اتفاقات و ایجاد آلبوم و حفظ خاطرات هر شخص نیازمند چاپ عکس می‌باشد که ما سعی کردیم در این بخش با ارائه کیفیت عالی و ارائه انواع کاغذی‌های چاپ عکس از کاغذ لاستر مات تا کاغذ سیلک و کاغذ متالیک آماده ارائه خدمت می‌باشد. ما سعی کردیم با ایجاد بحث‌های تخصصی در خصوص انواع جنس‌های کاغذ عکس یک شناخت خوب به مشتریان عزیز خود در این حوزه به عمل بیاوریم تا بتوانند هر کس بر اساس نیازی که دارد یکی از این مدل کاغذها را انتخاب بکند. چاپ عکس و همچنین چاپ عکس بر روی شاسی در این سال‌های اخیر با رقابتی شدن این حوزه و همچنین ورود انواع محصولات و دستگاه‌های چاپی سبب شده روز به روز این حوزه به پیشرفت‌هایی دست پیدا بکند و ما برگرفته از این پیشرفت‌ها برای جلب رضایت مشتریانمان از تمام امکانات در حوزه چاپ عکس فوری و چاپ عکس روی شاسی استفاده کردیم که بتوانید جلب رضایت از مشتریان خودمان کسب بکنیم.

چاپ سابلیمیشن یکی در دیگر این بخش‌ها در حوزه خدمات چاپی می‌باشد. این بخش هم از محصولات و خدمات چاپی متنوعی برخوردار است که شامل چاپ تیشرت، چاپ لیوان، چاپ شال، چاپ پازل، چاپ پدموس، چاپ سویشرت و … می‌باشد که ما به چاپ روی تیشرت در این حوزه به طور مفصل‌تر می‌پردازیم.

چاپ روی تیشرت

یکی دیگر از بخش‌های متنوع چاپ متین حوزه چاپ عکس روی تیشرت می‌باشد که سعی شده تنوع متریال و سبک‌های مختلف خودمان را در این حوزه افزایش بدهیم تا دوستان نیازی به تهیه لباس برای چاپ روی تیشرت نداشته باشند. علاوه بر کیفیت محصولات سعی شده است با بهره‌گیری از به‌روزترین دستگاه‌های چاپی در این حوزه بتوانیم به ارائه بهترین خدمت در حوزه چاپ تیشرت مفتخر بشویم. حوزه چاپ تیشرت یک حوزه بسیار حساس و ظریفی می‌باشد که باید نهایت دقت و ظرافت در این حوزه به عمل بیاید و ما سعی کردیم از در این حوزه علاوه بر بهره‌گیری از متریال‌های با کیفیت از چاپ‌های مناسب در این حوزه استفاده بکنیم که بتوانید رضایت مشتریان خودمان را به دست بیاوریم.

در این مقاله تلاش شد به معرفی بخشی از محصولات مجموعه چاپ متین پرداخته شود که شما دوستان بتوانید نسبت به بخشی از این خدمات آگاهی پیدا کنید

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ متین

ما همواره در مجموعه چاپ متین تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را بدون اشغالی در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸:۳۰ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۲۴۲۰۲-۰۲۱ (4 خط ویژه) و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com  مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.