نسل جدید لرزشگیر اپتیکال سامسونگ

نسل جدید لرزشگیر اپتیکال با عملکردی بهتر از پرچمداران در دوربین گلکسی اس 10 لایت

سامسونگ قصد دارد در سیستم دوربین گوشی گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) خود از نسل جدید لرزشگیر اپتیکال با عملکردی حتی بهتر از گوشی‌های پرچمدار کنونی استفاده کند.

مشخصات فنی گلکسی اس 10 لایت سامسونگ ماه گذشته به بیرون درز کرد که به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. حال٬ آخرین جزئیات درز کرده از این گوشی اطلاعات بیشتری را در مورد دوربین آن به ما ارائه می‌کنند.

نسل جدید لرزشگیر اپتیکال سامسونگ

یک افشاگر مشهور به نام Ice Universe می‌گوید که سامسونگ از یک فناوری لرزشگیر اپتیکال بی‌نظیر روی اس 10 لایت خود استفاده خواهد کرد که حتی از لرزشگیرهای به کار رفته در پرچمداران کنونی نیز قدرتمندتر است. این افشاگر جزئیات مربوط به نسل جدید لرزشگیر اپتیکال دوربین سامسونگ را ارائه نکرده است٬ اما پیرو یک مطلب درز کرده به بیرون٬ ما می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد از فناوری tilt-OIS برای دوربین اصلی گوشی اس ۱۰ لایت خود استفاده کند.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به حضور تراشه‌ی اسنپدراگون ٬855 رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. این دیوایس همچنین به یک نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت 20:9 و از نوع Super AMOLED مجهز خواهد بود. یک اسکنر اثر انگشت و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در یک حفره روی نمایشگر قرار گرفته‌اند. و در انتها لازم به ذکر است که این گوشی از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات انرژی می‌گیرد.