پخش زنده و ترجمه همزمان رویداد مجازی معرفی محصولات جدید هواوی

امروز ساعت 16:30 به وقت تهران، هواوی از محصولات جدید خود من جمله هواوی میت ایکس اس (Huawei Mate Xs) رونمایی خواهد کرد. با پخش زنده و ترجمه همزمان رویداد مجازی معرفی محصولات جدید هواوی همراه گجت نیوز باشید.

هر روزی که می‌گذرد ویروس کرونا مرزهای بیشتری را در می‌نوردد و همانطور که می‌دانید، نمایشگاه MWC امسال نیز از شر این ویروس در امان نماند و لغو شد. انتظار می‌رفت که هواوی با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، از محصولات جدید خود رونمایی کند. حال با لغو شدن این نمایشگاه، هواوی قصد دارد طی مراسمی به صورت مجازی محصولات جدید خود را امروز در مادرید معرفی کند.

هواوی میت ایکس اس

این شرکت اعلام کرده است که چند محصول جدید را در این مراسم معرفی خواهد کرد و هواوی میت ایکس اس به احتمال زیاد سوپر استار این رویداد خواهد بود.

هواوی میت ایکس اس مطمئنا نسخه جدیدی از میت ایکس است که سال گذشته وارد بازار شد. نسخه ایکس اس یک مدل بهبودیافته از نسل قبلی است و قبلا به نوعی در چین به نمایش درآمده بود. هواوی میت ایکس اس مجهز به تراشه کایرین 990 خواهد بود. همچنین به لطف این تراشه از شبکه نسل پنجم نیز پشتیبانی می‌شود. خوشبختانه هواوی پس از معرفی، این محصول جدید را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد.

علاوه بر میت ایکس اس، انتظار می‌رود که هواوی از محصولات جدید دیگری مانند میت پد پرو 5G و میت بوک ایکس پرو نیز پرده‌برداری کند. به علاوه، گفته می‌شود شاهد معرفی ساعت هوشمند جدید هواوی نیز در جریان این مراسم خواهیم بود.

به محض تمام شدن پخش زنده مراسم، این شرکت دموهای تعاملی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد. پس اگرچه این یک رویداد مجازی نامیده می‌شود، ولی هواوی در واقع به شرکت‌کنندگان فرصتی خواهد داد تا از محصولات جدید این شرکت در مادرید استفاده کنند. در رابطه با خانواده جدید پی 40 باید بگوییم که خبری از معرفی آن‌ها در این رویداد نیست و هواوی رویداد جداگانه‌ای را برگزار خواهد کرد.

پخش زنده و ترجمه همزمان رویداد مجازی معرفی محصولات جدید هواوی

مطابق معمول، گجت نیوز با پخش زنده و ترجمه همزمان مراسم معرفی محصولات جدید هواوی همراه شما خواهد بود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این مراسم از ساعت 16:30 به وقت ایران در شهر مادرید به صورت مجازی آغاز می‌شود که شما می‌توانید پوشش زنده آن را همینجا در این مطلب تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*