سامسونگ گلکسی S21 پلاس

سامسونگ گلکسی S21 پلاس برای نخستین بار در یک ویدیو خودنمایی کرد

پس از انتشار نخستین تصاویر زنده، حالا گلکسی اس 21 پلاس – Galaxy S21 Plus در یک ویدیو ظاهر شده است. طراحی سامسونگ گلکسی S21 پلاس در این ویدیو با چیزهایی که قبلا دیده بودیم همخوانی دارد.

فردی که در این ویدیو صحبت می‌کند، مدعی شده که دو یا سه هفته در حال استفاده از این گوشی بوده؛ هر چند که یکی از افشاگران (Max Jambor) آن را نمونه پیش تولید سامسونگ گلکسی S21 پلاس می‌داند. از طرفی، Max Weinbach عقیده دارد که این دستگاه، نسخه تحویل داده شده به اپراتورهای مخابراتی برای تست شبکه است. به هر حال هر چه باشد، ذهنیت روشن‌تری از پرچمدار بعدی سامسونگ به ما می‌دهد؛ به ویژه اینکه در ویدیو یک بنچمارک‌گیری هم انجام می‌شود.

طراحی سامسونگ گلکسی S21 پلاس

چیزی که در نگاه اول جلب توجه می‌کند، حاشیه‌های باریک شده‌ی سامسونگ گلکسی S21 پلاس در قیاس با سری گلکسی S20 است. البته ظاهرا صفحه نمایش 6.7 اینچی و 120 هرتزی دستگاه، چندان ارتقا نیافته و توجه سامسونگ، بیشتر روی کم کردن حاشیه نمایشگر معطوف بود.

همسو با گزارش‌های قبلی، به نظر می‌رسد سامسونگ از طراحی موسوم به uniform bezels (حاشیه‌های یکسان) در این گوشی استفاده کرده باشد؛ چیزی که پیش‌تر در گوشی های آیفون و گوگل پیکسل 5 دیده بودیم. البته احتمال دارد سامسونگ از این طراحی کم‌حاشیه، با نام Blade Bezel نام ببرد.

گلکسی S21 پلاس و اولترا

سامسونگ گلکسی S21 پلاس و اولترا

ماژول دوربین هم شکل تازه‌ای به خود گرفته است. در ویدیو سه دوربین را با چیدمان عمودی می‌بینیم که البته تست نمی‌شوند؛ ولی این شخص می‌گوید از عملکرد آن‌ها چندان تحت تاثیر قرار نگرفته است. ظاهرا به دلیل اشباع رنگ زیاد که آبی و سبز را بیش از حد پررنگ نشان می‌دهد. اگر این‌طور باشد، بهینه‌سازی‌های نرم افزاری می‌توانند در بهبود عملکرد آن موثر باشند.

اما از نتایج بنچمارک Geekbench در انتهای ویدیو، به نظر می‌رسد این نسخه گلکسی اس 21 پلاس از تراشه اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرد. حاصل عملکرد خوب آن، 1115 امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و 3326 امتیاز در آزمون چند هسته‌ای بود.

قرار است سامسونگ در تاریخ 25 دی از پرچمداران جدید خود رونمایی کند. انتظار می‌رود اعضای خانواده گلکسی S21 از دهم بهمن ماه، بدون تغییر قیمت نسبت به نسل قبل یا حتی کمی ارزان‌تر وارد بازار شوند.

ویدیوی هندزآن گلکسی اس 21 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*