انجیر خشک

برداشت انجیر خشک پری و فروش آن با قیمت عالی

مصرف روزانه انجیر به سلامت جسم و روان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. تولیدکنندگان بومی این محصول را به صورت خشک و خیس شده در اختیار مردم قرار می‌دهند.

از آن‌جایی که مصرف انجیر به صورت خشک شده در بین افراد مرسوم است، در ادامه به خواص متنوع این ماده غذایی مفید اشاره خواهیم کرد.

یکی از تنقلات خوشمزه انجیر خشک است که اگر به صورت خیس شده در گلاب باشد، خواص بی نظیری دارد. درخت انجیر از بومی‌های آسیای غربی است که به سوریه، عربستان، فلسطین و… نیز منتقل می‌شود. انجیر درختی است که برگ‌های زرد و پنجه‌های خاکستری دارد. این درخت در مناطق گرمسیر و معتدل کاشته می‌شود، چرا که در برابر سرما مقاومت ندارند.

مشتریان و علاقه‌مندان به انجیر خشک می‌توانند با مراجعه به سایت آراد برندینگ، علاوه بر مشاهده انواع محصولات، جهت خرید متناسب با نیاز خود با مشاوران ما ارتباط حاصل نمایند و از اطلاعات مفید مرتبط با محصول بهره‌مند گردند. با ایجاد درگاه‌های پرداخت اینترنتی این امکان برای عزیزان به وجود آمده است تا علاوه بر مشاهده و انتخاب محصول مورد نظر خود، اقدام به پرداخت آن از طریق همین درگاه‌ها نمایند. خریداران می‌توانند اطلاعات مربوط به زمان دقیق تحویل سفارش خود را از طریق همین سایت رسمی کسب نمایند. جهت رفاه حال مشتریان، کارشناسان ما در بخش فروش با اجرایی کردن مناسب‌ترین متدهای قیمت‌گذاری توانسته‌اند تا محصولات تولید شده در این شرکت تجاری را با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه‌تر در بازار به فروش برسانند.

خواص انجیر خشک خیس شده

امروزه انجیر خشک خیس شده در بین مردم بسیار محبوب است؛ چرا که دارای خواص فراوانی می‌باشد و قوای جسمی افراد را افزایش می‌دهد. کالری انجیر خشک نسبت به انجیر تازه 5 برابر بیشتر است. به طور مثال هر 100 گرم انجیر خشک از 24 کاری، 6 گرم کربو هیدرات، 3.3 پروتئین و 6.5 گرم برخوردار می‌باشد.

میزان پروتئین انجیر خشک 3.3 است و به همین دلیل خواص فراوانی دارد. این میوه به خانم‌های بارادار و شیرده پیشنهاد می‌شود. انجیر خشک قند خون را در بدنسازی ثابت نگه می‌دارد و به دلیل این که دارای پروتئین است مواد مغذی مورد نیاز را به بدن بدنسازان می‌رساند و سیستم ایمنی آنها را تقویت می‌کند.

انجیر خشک

بسیاری از افراد انجیر خشک در گلاب الماس خیس می‌کنند و سپس مصرف می‌کنند؛ چرا که دارای خواص بی نظیری است. در واقع افراد می‌توانند برای تقویت روده‌های خود و پیشگیری از یبوست 7 عدد انجیر را در یک سوم گلاب و آب خیس کنند و هر روز صبح ناشتا تا 3 هفته میل نمایند.

از جمله خواص خوردن انجیر خشک جوشیده می‌توانیم به درمان التهاب‌های دستگاه تنفسی، مخملک، ابله، سرخک، کلیه و ذات‌الریه اشاره کنیم. جوشانده غلیظ انجیر خشک بسیار مفید است و به درمان سرماخوردگی کمک می‌کند. کسانی که دچار گلودرد شده‌اند می‌توانند این جوشانده را غرغره کند و از این طریق به بهبود خود کمک کنند.

خرید انجیر خشک آردی

طرفداران بی‌شماری روز به روز به مصرف این محصول خوشمزه روی می‌آورند. برای خرید انجیر خشک آردی باید به چند نکته مهم توجه شود تا بتوان مرغوب‌ترین محصول را از بازار خریداری کرد. اولین نکته‌ای که در کیفیت این محصولات تاثیر مستقیم دارد مواد نگه‌دارنده است. مواد نگه‌دارنده باعث می‌شوند تا کیفیت این محصول به طور چشمگیری کاهش یابد؛ از همین روی در هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که که انجیرهای خشک عاری از هر گونه مواد شیمیایی نگه‌دارنده باشند. در پروسه تولید انجیر خشک آردی ابتدا انجیرهای رسیده را به طور کامل شست‌وشو می‌دهند. پس از مرحله شست‌وشو بلافاصله آرد را روی آنها می‌پاشند.

وجود رطوبت در این انجیرها پس از مرحله شست‌وشو باعث می‌شود تا آرد به خوبی به این میوه لذیذ چسبیده و آن را به طور کامل پوشش دهد.

انجیر خشک

این محصول مقوی بر اساس عواملی نظیر کیفیت ظاهری، طعم و اندازه استاندارد با قیمت‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسند. سایز و ابعاد در قیمت انجیر خشک پری مهم‌ترین عامل به شمار می‌روند. بهترین انجیر خشک ایوب استهبان اگر به صورت با کیفیت خریداری شود دارای مزیت‌های بیشماری است که می‌تواند سلامت انسان را به طور قابل توجهی ارتقا دهد.

از آنجایی که انجیر خشک منبع غنی از کلسیم است، این ماده مغذی به عنوان افزایش دهنده تراکم استخوان توسط پزشکان به بیمارانی که از پوکی استخوان رنج می‌برند، توصیه می‌گردد. همچنین این ماده مقوی با در بر داشتن ماده‌ای به نام موسیلاژ خاصیت ضدعفونی‌کنندگی پیدا کرده و می‌تواند سیستم ایمنی بدن را به طور قابل توجهی تقویت نماید. این ماده نیز می‌تواند در برطرف کردن گلو درد بسیار موثر باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*