خودرو باگی منگشی هانتر

منگشی هانتر ؛ باگی 1000 اسب بخاری از چین و رقیب مرسدس برابوس

منگشی ام هانتر – Mengshi M Hunter یک خودرو باگی و آفرودی از زیر برند جدید دانگ فنگ است که با بیش از 1000 اسب بخار قدرت قصد دارد تا در برابر باگی مرسدس برابوس قد علم کند.

چینی‌ها در سال‌های اخیر و به کمک پلتفرم خودروهای برقی، ساخت ماشین های الکتریکی بالای هزار اسب بخاری را مثل آب خوردن کرده‌اند. از دانگ فنگ منگشی M-Terrain گرفته تا بی وای دی U9 و غول دو زیست بی وای دی U8 از جذاب‌ترین‌ آن‌ها به حساب می‌آیند. حالا همین رویه در ساخت خودروهای باگی پیش گرفته شده است. منگشی هانتر قرار است اولین باشد که فصل جدیدی از خودروهای آفرودی را در دفتر شرکت دانگ فنگ آغاز می‌کند. با آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز همراه باشید.

معرفی منگشی هانتر

خودرو باگی منگشی هانتر

در حال حاضر چیز زیادی از مشخصات فنی منگشی هانتر نداریم اما اگر به سراغ نسخه شاسی بلند آن برویم، با یک غول هزار اسب بخاری طرف می‌شویم که برای هر چرخ آن‌، یک موتور الکتریکی مجزا تعریف شده است. به کمک این کانفیگ، توان دانگ فنگ از 1000 اسب بخار هم فراتر می‌رود و شتاب 0 تا 100 آن هم به کمتر از 4.2 ثانیه می‌رسد.

خودرو باگی Mengshi M Hunter - شاسی بلند منگشی M-Terrain

شاسی بلند هزار اسب بخاری منگشی M-Terrain

با توجه به طراحی ظاهری، جلو پنجره و فرم رینگ‌های منگشی M Hunter، به طور قطع می‌توانیم بگوییم که با یک باگی برقی طرف خواهیم بود. و از آن‌ جایی که این خودرو هم بر اساس پلتفرم MORA شرکت دانگ فنگ ساخته شده است، پس انتظار داریم که چینی‌ها دست به مشخصات فنی آن نزده باشند و چیزی حدود هزار اسب بخار قدرت را به مشتری هدیه کنند.

خودرو باگی Mengshi M Hunter - باگی مرسدس

علاوه بر این موارد، شرکت دانگ فنگ ادعا می‌کند که منگشی هانتر قرار است در قامت یک رقیب قدر، در برابر باگی 900 اسب بخاری برابوس قد علم کند. پس قابلیت رانندگی 4WD و توان نزدیک به هزار اسب بخار قدرت از اصلی‌ترین ویژگی‌های خودرو باگی جدید دانگ فنگ خواهد بود.

از دیگر نکات برجسته‌ای که در خودرو باگی منگشی هانتر دیده می‌شود، می‌توان به وینچ جلویی، استفاده از فیبرکربن با گرید هواپیماهای نظامی چین و رنگ جذاب خاکستری اشاره کرد. رول گیج قرمز به همراه تریم داخلی قرمز رنگ و چراغ‌های ال ای دی و وافل برد هم در شکل و شمایل این محصول به چشم می‌آید.

خودرو باگی منگشی هانتر

فعلا از قیمت منگشی هانتر اطلاعاتی در دست نیست و شرکت سازنده وعده داده که این فاکتور هم در زمان رونمایی اصلی یعنی نمایشگاه خودرو چین در اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*