تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی Redmi Max 100-inch 2025

تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی، هم قیمت آیفون است

تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی به‌نام Redmi Max 100-inch 2025 با کیفیت تصویر مثال‌زدنی، فناوری‌های پیشرفته و هم قیمت یک آیفون معرفی شد!

شیائومی از غول دنیای تلویزیون‌های هوشمند، ردمی مکس 100 اینچ مدل 2025 در چین رونمایی کرد. این شاهکار فناورانه، هم برای علاقه‌مندان به سرگرمی و هم گیمرهای حرفه‌ای ساخته شده است و حالا رسما در سرزمین اژدها قابل خریداری است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به مشخصات و قیمت تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی بیندازیم.

صفحه‌ای به وسعت رویا

قلب تپنده ردمی مکس 100، نمایشگر عظیم 100 اینچی آن با رزولوشن خیره‌کننده 4K است. نرخ تازه‌سازی چشمگیر 144 هرتز، به‌همراه پشتیبانی از فناوری VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر)، تصویری روان و بدون لگ را تضمین می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست! برای نمایش هرچه روان‌تر حرکات و صحنه‌های اکشن، ردمی مکس 100 از فناوری جبران حرکت 120 هرتزی MEMC بهره می‌برد. همچنین، یک حالت رقابتی ویژه وجود دارد که نرخ تازه‌سازی را تا 240 هرتز افزایش می‌دهد؛ تجربه‌ای بی‌نظیر برای گیمرها!

تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی Redmi Max 100-inch 2025

صفحه نمایش این تلویزیون قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ است که حضور یک پنل 10 بیتی با پوشش 94 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 را به‌همراه دارد. دقت رنگ خیره‌کننده این نمایشگر با امتیاز ΔE≈2 تأیید می‌شود. به علاوه، فناوری Qinshan کمپانی شیائومی نیز از چشمان شما در برابر خستگی محافظت می‌کند.

ردمی مکس 100 از نظر ارتباطات نیز کم‌نظیر است. این تلویزیون مجهز به سه پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک پورت اترنت، یک پورت اپتیکال، یک ورودی AV و یک آنتن است. دو تا از سه پورت HDMI نیز از استاندارد HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کنند که در هنگام بازی، تأخیر ورودی را به حداقل می‌رساند.

علاوه بر این، پشتیبانی از فناوری‌های VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و AMD FreeSync تجربه‌ای فوق‌العاده روان و پاسخگو را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

صدایی فراگیر، تجربه‌ای سینمایی

ردمی مکس 100 به چهار بلندگوی قدرتمند مجهز شده است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos به همراه قابلیت ‌سازگاری با DTS-X، تجربه‌ای صوتی خیره‌کننده و فراگیر را برای شما رقم می‌زند.

در زیر قاب تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی، پردازنده 4 هسته‌ای A73 حضور دارد که در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، عملکردی روان و بدون لگ را تضمین می‌کند.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شیائومی Redmi Max 100-inch 2025

اتصال بی‌سیم Wi-Fi 6 در این تلویزیون هوشمند، امکان استریم و وب‌گردی با سرعتی فوق‌العاده بالا را فراهم می‌کند. همچنین، قابلیت نمایش چند صفحه همزمان، امکان اشتراک‌گذاری محتوا از گوشی‌های هوشمند را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

ردمی مکس 100 با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل HyperOS شیائومی و پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی شخص ثالث عرضه می‌شود. دستیار صوتی هوشمند Xiaoai (شیائومی) نیز کنترل صوتی آسان و هوشمندانه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت و زمان عرضه تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی

تلویزیون ردمی مکس 100 اینچ 2025 در چین با قیمتی معادل 8999 یوآن (حدود 1243 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. امکان خرید این تلویزیون از وب‌سایت رسمی شیائومی و همچنین JD.com وجود دارد. علاوه بر این، در صورت سفارش تا اتمام موجودی، کمپانی شیائومی یک عدد بلندگوی Xiaomi TV Speaker 3.1 (به ارزش 1499 یوآن) را به صورت رایگان به شما هدیه می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید:
تلویزیون 75 اینچی Mini LED شیائومی با قیمت بی‌نظیر معرفی شد تلویزیون 85 اینچی شیائومی TV A Pro فقط 40 میلیون تومان قیمت دارد تلویزیون شیائومی EA43 با قیمت 112 دلار معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*