پرفروش ترین برندهای گوشی 2024

پرفروش ترین برندهای گوشی در سه ماه دوم سال 2024

رقابت سنگینی بین کمپانی‌های مختلف برای تصاحب عنوان پرفروش ترین برند گوشی ساز در سه ماه دوم سال 2024 شکل گرفته بود. فکر می‌کنید پرفروش‌ترین گوشی‌ساز در این بازه کدام برند است؟

موسسه تحلیلی Canalys، جدیدترین گزارش خود از پرفروش ترین برندهای گوشی سه ماه دوم 2024 را اعلام کرد. در این سه ماه شاهد رقابت بسیار نزدیکی بین برترین برندهای گوشی‌ساز دنیا بودیم؛ اما این سامسونگ بود که موفق شد در پایان بیشترین سهم از فروش گوشی‌های موبایل در دنیا را در اختیار داشته باشد.

پرفروش ترین برندهای گوشی در سه ماه دوم سال 2024 کدام گوشی‌سازان هستند؟

طی سه ماه دوم سال 2024 سامسونگ موفق شد با کسب 18 درصد از فروش کل بازار گوشی‌های موبایل به‌عنوان پرفروش ترین برند گوشی‌ساز در این سال شناخته شود. استراتژی این کمپانی در ارائه همزمان گوشی‌های پرچمدار، میانرده، اقتصادی و البته تاشو سهم مهمی در تصاحب این عنوان داشته است.

آمار فروش گوشی موبایل

از سوی دیگر شیائومی، بزرگترین رقیب اندرویدی سامسونگ نیز توانست 15 درصد از فروش بازار گوشی‌های موبایل را از آن خود کند. با این وجود حتی این درصد هم برای کسب عنوان دوم کافی نبود و اپل با تصاحب 16 درصد از سهم بازار توانست در جایگاه دوم قرار گیرد. علاوه بر این، دیگر گوشی‌ساز چینی، ویوو (Vivo) هم با کسب 9 درصد از فروش بازار موفق شد در رده چهارم پرفروش ترین برندهای گوشی سه ماه دوم 2024 قرار گیرد.

دلایل موفقیت سامسونگ در بازار گوشی‌های موبایل چه بوده است؟

به‌طور کلی دو دلیل عمده برای درخشش سامسونگ در بخش فروش در سه ماه گذشته وجود داشته است. دلیل نخست، سرمایه‌گذاری هنگفت این کمپانی در بخش‌های تحقیق و توسعه و دستیابی به پیشرفت‌های خلاقانه در بخش‌های مختلفی مثل صفحه نمایش، دوربین و پردازنده بوده است.

پرفروش ترین برندهای گوشی 2024

علاوه بر این، دلیل دوم تبدیل شدن سامسونگ به پرفروش ترین برند گوشی در سه ماه دوم 2024 نیز توجه آن به نیازهای کاربران مختلف و ارائه محصولاتی در رده‌های قیمتی و عملکردی گوناگون است. این کمپانی اکنون علاوه بر سری پرچمداران گلکسی S، خانواده میانرده و اقتصادی گلکسی A خود را نیز در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده و فروش فوق‌العاده‌ای به دست آورده است.

از طرف دیگر گوشی‌های پرچمدار تاشو سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ سامسونگ نیز خاص‌ترین محصولات این کمپانی هستند که کاربران جسورتر و علاقمندان به تکنولوژی‌های جدید و جذاب را با خود همراه کرده‌اند.

در کنار تمامی این موارد همچنین نباید پشتیبانی فوق‌العاده سامسونگ و خدمات پس از فروش عالی آن را نیز از یاد برد که توانسته اعتبار این برند را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد.

وضعیت بازار گوشی‌های موبایل و آینده آن

به‌طور کلی میزان فروش صنعت گوشی‌های موبایل در سه ماه دوم سال 2024 به‌طور قابل توجهی نسبت به سه ماه نخست افزایش داشته است. رقم فروش گوشی‌های موبایل در این بازه بالغ بر 288 میلیون دستگاه بود که در مقایسه با سه ماه اول حدود 12 درصد رشد داشت.

فروش گوشی موبایل

این بازار البته در ادامه سال 2024 نیز پتانسیل‌های فراوانی دارد. به‌طور خاص، اپل در ماه سپتامبر سری جدید آیفون‌های خود، خانواده آیفون 16 را معرفی می‌کند و برخی گوشی‌سازان نیز مهم‌ترین پرچمداران خود را تا پایان امسال روانه بازار خواهند کرد. در این بین البته نباید غافل شد که سامسونگ نیز اخیرا نسل جدید پرچمداران تاشو خود، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را معرفی و رونمایی کرده و احتمالا فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟ اعتماد بنفس به سبک اپل؛ بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۶ می‌فروشیم پرفروش ترین گوشی های جهان در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۴ مقایسه آیفون ۱۶ پرو با گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ پرچمدار آتی اپل دربرابر بهترین گوشی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*