فیسبوک حساب‌های کاربری تقلبی را برملا خواهد کرد

به زودی فیسبوک قصد دارد تا با اضافه کردن یک ویژگی جدید، حساب‌های کاربری تقلبی را برملا کند.

ساخت حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر به کار آسانی تبدیل شده است. شما ممکن خواهد بود که نه تنها یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید، بلکه یک حساب کاربری تقلبی نیز در کنار آن بسازید.

با توجه به آن که امروزه اکثر ما زندگی متصلی را تجربه می‌کنیم، ممکن است مرتکب اشتباهاتی شده و قصد داشته باشیم با یکی از این حساب‌های تقلبی کسی را آزار دهیم. بنابراین می‌توان گفت که خیلی مهم است تا شبکه‌های اجتماعی جلوی روند ساخت این حساب‌های تقلبی را بگیرند. خوشبختانه فیسبوک به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در حال کار بر روی این قضیه است.

وبسایت‌های مطرح فناوری گزارش می‌دهند که فیسبوک در حال آزمودن یک ویژگی جدید است که در صورت پیدا کردن یک حساب کاربری تقلبی که از نام و یا تصویر شما استفاده می‌کند، به صورت خودکار به شما هشدار می‌دهد.

در این مواقع برای شما یک هشدار دریافت خواهید کرد. این هشدار از شما می‌پرسد که آیا پروفایل پیدا شده واقعاً از اطلاعات شما استفاده کرده است و یا خیر!

فیسبوک از نوامبر سال گذشته در حال آزمایش این ویژگی است. سازندگان این شبکه اجتماعی معتقدند که ۷۵ درصد کاربران فیسبوکی دارای دو حساب کاربری هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*