تحویل فوری خودروهای معوقه مدیران خودرو آغاز شد + ویدیو

شرکت مدیران خودرو در پی انتشار یک ویدیو اختصاصی از ترخیص فوری خودروهای معوقه و تاخیر خورده فونیکس و ام وی ام خبر داد که در ادامه به تماشای آن می‌رویم و شرایط و زمان تحویل این خودروها را بررسی خواهیم کرد.

داستان تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی مدیران خودرو در بهار سال جاری، یا دقیق‌تر بگوییم اردیبهشت ماه و خرداد ماه 1403، داد و فریاد بسیاری از مشتریان این شرکت را در آورده بود؛ هرچند که مدیران خودرو، داستان گمرک و مسائل مربوط به منطقه آزاد تجاری بم را بهانه می‌کرد اما مشتریان به هیچ صراطی مستقیم نبودند! حتی دادستان هم وارد پرونده دپوی 75 هزار خودرو در منطقه تجاری بم شد که برخی از این خودروهای دپو شده، متعلق به مدیران خودرو بودند. سرانجام ماجرا به داستان صدور مجوز برای ترخیص 10 هزار ماشین مدیران خودرو از این منطقه منجر شد و اکنون وقت آن رسیده است که از نزدیک به این ماجرا نگاهی داشته باشیم.

آغاز تحویل فوری 10 هزار دستگاه از تعهدات معوقه خودروهای مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو برنامه دارد تا خودروهای تاخیری مشتریانی که در اردیبهشت و خرداد ماه سال 1403 ثبت نام کرده‌اند را حداکثر طی 30 روز آینده، به نمایندگی‌های فروش خود تحویل دهد تا خریداران در حداقل زمان ممکن، به خودرویی که ماه‌ها قبل پولش را پرداخت کرده بودند برسند. همچنین مدیران خودرو در طرح تحویل این 10 هزار دستگاه خودرو، قصد دارد تا آن‌ها را طی سه مرحله مختلف بازبینی کند.

ترخیص ماشین های مدیران خودرو از بم

گفتنی است که برخی از خودروهای دپو شده مدیران خودرو  در منطقه آزاد تجاری بم، حدود 1 ماه است که زیر آفتاب مانده‌اند و مدیران خودرو با طرح بازدید سه مرحله‌ای قصد دارد تا جای هرگونه شک و تردید را از بین ببرد.

زمان تحویل خودروهای تاخیری مدیران خودرو 1403

ترخیص خودروهای تعهدات معوقه مدیران خودرو

طبق اطلاعات به دست آمده توسط تیم خودرو گجت نیوز، مجوز خروج 10 هزار دستگاه از ماشین های مدیران خودرو از منطقه آزاد تجاری بم صادر شده است و حدس می‌زنیم که بخش زیادی از این خودروها حداکثر طی 30 روز آینده به دست مشتریان برسند. در حال حاضر هیچ مشکلی بابت خروج و ترخیص این خودروها وجود ندارد اما حجم ترخیص به قدری بالاست که مدیران خودرو برای تهیه خودروبر به مشکل خورده است؛ البته که مسئولین این شرکت در تماس تلفنی با گجت نیوز، این موضوع را مانع خود نمی‌بینند و تمام تلاش خود را در جهت رفع آن انجام می‌دهند.

بازدید سه مرحله‌ای برای خودروهای معوقه مدیران خودرو ثبت نام بهار 1403

تحویل خودروهای مدیران خودرو

گفتنی است که بارگیری خودروها از کارخانه به سمت نمایندگی، از امروز آغاز شده است. همچنین بازدیدهای سه مرحله‌ای در سه سطح مجزا برای تمام این خودروها صورت خواهد گرفت:

  1. بازدید خودرو قبل از بارگیری در محل کارخانه
  2. بازدید خودرو توسط کارشناس در نمایندگی
  3. بازدید و بررسی کامل توسط مشتری و اعلام هرگونه نقص موجود در خودرو

به لطف این بازدیدها و تست‌های مختلف، حدس می‌زنیم که مشتریانی که مشمول تعهدات معوقه مدیران خودرو شده‌اند، خودرو خود را در اردیبهشت و خرداد 1403 ثبت نام کرده‌اند و هنوز تحویل نگرفته‌اند، به زودی به خودرو خود برسند و از نظر مسائل فنی هم مشکلی نداشته باشند یا حداقل در صورت برخورد با مشکل، گوش شنوا و کارشناسی وجود داشته باشد.