I'm Pool .. 'Dead' Pool

Deadpool پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسالان

ددپول ( DeadPool ) یک هفته است که اکران شده و  تماشاگران و علاقه‌مندان به سینمای ابَرقهرمانان را به خود جذب کرده است. ددپول تنها یک فیلم سوپر هیروئی نیست، بلکه تلفیقی از هنر نشان دادن پستی بلندی‌های زندگی در کنار قدرت‌های فراتر از یک انسان عادی لقب می‌گیرد. ابرقهرمان مردم را نجات می‌دهد، اما شخصیت فانتزی و قرمز پوش داستان ما در راستای تحقق انتقام‌های زندگی خودش خون می‌ریزد.

بنا به آمار رسمی و موثق، آخرین اثر استودیو مارول ( Marvel )، توانست به‌عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگ‌سالان لقب گیرد. جالب است بدانید که دو رایان رینولدز ( Ryan Reynolds ) تاکنون دو فیلم با فروش طوفانی داشته و نام آن‌ها به ترتیب بیشترین فروش «مزدور با یک دهان» ۷۴۶ میلیون دلار و «ماتریکس ریلودد» ۷۴۲ میلیون دلار است. ددپول نیز در میان بهترین آثار سینما و صدالبته رایان رینولدز قرار گرفته و فروش سرسام‌آوری تاکنون از آن خود کرده است.

اگر به جدول طبقه‌بندی IMDb نگاهی بی اندازیم، متوجه خواهیم شد که Deadpool از نظر منتقدان فعلاً بهترین فیلم ابَرقهرمانی لقب گرفته و رتبه ۷۹ را کسب می‌کند. باکس آفیس دو هفته پیش حاکی از آن است که ددپول تنها در هفت روزِ اکران خود توانسته ۱۵۲.۲ میلیون دلار فروش کند. فروش کلی این فیلم تا به امروز ۳۴۹.۵ میلیون دلار بوده که در حال رسیدن به فیلم «مصائب مسیح» ساخت مل گیبسون با فروش ۳۷۰ میلیون دلاری است.

ددپول، شخصیتی که تا به الان فقط یک اثر سینمایی از او ساخته شده، این بار به یک سکوی پرتاب برای مارول تبدیل می‌شود تا پتانسیل بالای خود را برای ساخت نسخه‌های بعدی نشان دهد. ددپول، تداعی‌کننده زندگی یک مزدور خیابانی است، که به دلیل اتفاقاتی غیرمنتظره در زندگی‌اش، تن به آزمایش‌های طاقت‌فرسای یک لابراتواری خصوصی داده و تبدیل به یک انتقام‌جو می‌شود؛ او حال که چهره خود را از دست داده، به دنبال فرانسیس می‌گردد تا آن را باز پس گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*