آپدیت جدید بازی پوکمون گو

آپدیت جدید بازی پوکمون گو در اختیار کاربران قرار گرفت

اوایل هفته جاری بود که نیانتیک (Niantic) با انتشار اطلاعاتی از آپدیت جدید بازی پوکمون گو (Pokemon GO)، از اضافه شدن پاداش های روزانه و هفتگی خبر داد. حال آپدیت جدید این بازی همراه با برطرف شدن برخی از باگ‌ها و تغییراتی در سیستم باشگاه بازی (Gym) در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است.

اضافه شدن پاداش‌های روزانه و تغییراتی در سیستم باشگاه در آپدیت جدید بازی پوکمون گو

اگر به یاد داشته باشید، پوکمون گو در زمان عرضه محبوبیت بسیار بالایی داشت و اخبار آن به قدری داغ و بعضا عجیب بود که توجه هر کسی را به این بازی جلب می‌کرد. اما حالا تعداد کاربران این بازی روز به روز در حال کاهش بوده و سازندگان برای بهتر کردن شرایط، ویژگی پاداش های روزانه را در نظر گرفته‌اند. به هر صورت، اینها تغییراتی هستند که در آپدیت جدید بازی پوکمون گو مشاهده می‌کنیم:

  • کاربران با گرفتن هر پوکمون (Pokemon) و یا توقف در ایستگاه‌های بازی (PokeStop)، پاداشی را دریافت کرده و اگر این کار را برای هفت روز متوالی انجام دهند، یک پاداش بزرگ به آنها تعلق می‌گیرد.
  • زمانی که شما رهبر یک باشگاه (Gym Leader) را مغلوب می‌کنید، فرصت کمی برای قرار دادن یک پوکمون در آن باشگاه خواهید داشت.
  • اگر شما یکی از اعضای باشگاه‌های رقیب را شکست دهید، رقیب شما میزان پرستیژ (Prestige) بیشتری را از دست می‌دهد. به‌علاوه، پرستیژ دریافتی با تمرین کردن در باشگاه‌های دوستان، کمتر شده است.
  • برطرف شدن مشکلات جزئی مربوط به متون بازی

هم اکنون تمامی کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اپ استور یا پلی استور نسبت به دریافت آپدیت جدید این بازی، اقدام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*