تلویزیون های Super UHD ال جی

سری تلویزیون های Super UHD ال جی در سئول رونمایی شد؛ رهبری بازار جهانی تلویزیون با استراتژی پرمیوم دوگانه

سری تلویزیون های Super UHD ال جی با صفحه نمایش نانوسل در مرکز R&D این شرکت کره‌ای در شهر سئول رونمایی شد. در ماه گذشته و در جریان نمایشگاه CES 2017 نیز تلویزیون باریک و شگفت‌انگیز LG Signature OLED W معرفی شد و شرکت ال جی بسیار امیدوار است تا با استراتژی دوگانه پرمیوم، سهم بازار خود در صنعت جهانی تلویزیون را افزایش دهد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED W از این ماه در کره و آمریکا موجود خواهد بود. تلویزیون های Super UHD ال جی نیز با فناوری نانوسل در هفته‌های آینده وارد بازار می‌شوند و مشتریان در سایر بازارها شاهد آغاز به کار هر دو محصول پرمیوم در نیمه دوم 2017 خواهند بود.

تلویزیون های Super UHD ال جیتلویزیون‌هایی با تصویر، طراحی و صدای بی‌نقص

تلویزیون LG SIGNATURE OLED با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در صنعت نمایشگر، نشانگر هدف اعلای این شرکت برای بهترین تجربه تماشای تلویزیون است. طراحی نوآورانه سری W7 از فلسفه Less is more ال ‌جی تبعیت کرده و با حذف کردن همه بخش‌های اضافی، فقط روی زیبایی صفحه ‌نمایش تاکید می‌کند.

تلویزیون ‌های OLED ال ‌جی طبق نظر کارشناسان این صنعت، پیشرفته‌ترین فناوری صفحه نمایش را ارائه می‌کند. از آنجا‌ که هر پیکسل روی صفحه ‌نمایش منحصرا روشن و خاموش می‌شود، OLED کیفیت تصویر بالایی را بدون افت کیفیت تصویر، با حذف خروج نور اضافه که در سیستم‌هایی با نور پس‌زمینه معمول اتفاق می‌افتد، نشان می‌دهد. همین امر باعث تولید بالاترین کیفیت تصویر با خالص‌ترین مشکی و رنگ‌های زنده می‌شود.

نیم‌رخ باریک تیز و صیقلی W7 با اندازه 65 اینچی (کمتر از 4 میلی‌متر ضخامت وقتی به دیوار متصل می‌شود) به ‌جای حس تماشای تلویزیون این توهم را ایجاد می‌کند که از پنجره به بیرون خیره شده‌اید. سری تلویزیون OLED 2017 ال‌ جی برای اولین بار در این بازار، صدای نوآورانه Dolby Atmos را ارائه می‌کند و باعث کیفیت صدا و تصویر خیره‌کننده‌ای می‌شود. Dolby Atmos محل نسبی هر صدا را ایزوله می‌کند تا صدای چندلایه و غنی تولید کند و صداهای پیچیده دنیای واقعی را انعکاس می‌دهد. ورژن 77 اینچی W7 جایزه بهترین نوآوری در زمینه نمایشگر را در CES 2017 دریافت کرد و با پیشی گرفتن از همه تلویزیون‌های جدید دیگری که در CES عرضه شدند جایزه بهترین بهترین‌ها را از سایت Engadget گرفت.

تلویزیون های Super UHD ال جیشرکت ال ‌جی 5 مدل از تلویزیون ‌های 4K OLED خود را با ابعاد مختلف نمایشگر 65 و 77 اینچی برای مدل‌های W7 و G7 و ابعاد 55 و 65 اینچی برای مدل‌های E7، C7 و B7 به بازار کره عرضه خواهد کرد. جزییات هر مدل در زمان عرضه به بازار اعلام خواهد شد.

پیشرفته‌ترین تلویزیون LCD تا به امروز

نسل سوم تلویزیون های Super UHD ال جی از فناوری نانوسل بهره می‌برد که ذراتی به‌اندازه یک نانومتر را کنترل کرده و بازسازی رنگ را با دقت بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. صفحه ‌نمایش نانوسل با جذب طیف نورهای اضافی و در نتیجه ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر به کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دست پیداکرده است. قابلیت جذب نور به صفحه ‌نمایش جدید LCD ال‌ جی اجازه می‌دهد رنگ‌های خاصی را با دقت بالاتر فیلتر کرده و هر رنگ را همان‌گونه که در اصل بوده به نمایش بگذارد؛ برای مثال رنگ قرمز در تلویزیون‌های معمولی می‌تواند با موج رنگ‌های دیگر مثل نارنجی و زرد ترکیب شود، عاملی که باعث می‌شود رنگ قرمز حتی به رنگ زرد نزدیک شود. فناوری نانوسل ال‌ جی تا حد زیادی از محو شدن رنگ‌ها، بی‌ثباتی تصویر و دیگر مشکلات زمینه رنگ جلوگیری می‌کند. نمایشگرهای نانوسل ال ‌جی، رنگ‌های ثابت در زوایای دید مختلف دارند که بین مکان نشستن تماشاگران در جلوی تلویزیون یا با زاویه 60 درجه از تلویزیون هیچ اختلاف رنگی وجود نخواهد داشت.

قابلیت‌های گسترده‌تر HDR

همه تلویزیون‌ های OLED و SUPER UHD ال ‌جی از قابلیت Active HDR برای ایجاد صحنه‌های روشن‌تر و جزییات عالی سایه‌ها در زمان نمایش محتوای HDR برخوردارند. فناوری Active HDR به تلویزیون‌ های ال ‌جی امکان پردازش صحنه‌‌ به صحنه تصویر را می‌دهد و اطلاعات پویایی را در زمان نیاز میسر می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون‌های مدل 2017 ال ‌جی از پالت کامل فرمت‌های HDR پشتیبانی می‌کند که شامل Dolby Vision ،HDR10 و HLG یا Hybrid Log Gamma است. این تنوع با قابلیت جدید HDR Effect ترکیب می‌شود و محتوای استاندارد را پردازش می‌کند تا روشنایی را در فضاهای خاص بهتر کند، نسبت تصویر را بهبود بخشد و در نتیجه تمام این‌ها تصاویر دقیق‌تر را به نمایش گذارد.

تلویزیون های Super UHD ال جیپلتفرم webOS باتجربه کاربری بهتر و پیشرفته‌تر در تلویزیون های Super UHD ال جی

جدیدترین پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS تمام سری تلویزیون ‌های فوق پیشرفته ال ‌جی را به‌طور استثنایی کاربرپسندتر می‌کند. ال‌ جی webOS 3.5 مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که کنترل ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبودیافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link فراهم می‌کند. بینندگان می‌توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فورا به سرویس‌های موردعلاقه خود مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدیو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع با کیفیت خیره‌کننده 4K بگذارند.

آقای برایان کوان (Brian Kwon)، مدیر محصولات صوتی و تصویری ال ‌جی الکترونیکس می‌گوید:

تلویزیون‌های 2017 ما صفحه ‌نمایشی با طراحی هنرمندانه ارائه می‌دهند که مرز‌های تماشای تلویزیون را خواهد شکست. امسال ما بازار تلویزیون‌های فوق ‌پیشرفته خود را با استراتژی دوگانه‌ای بر پایه تلویزیون‌های بی‌رقیب OLED و تلویزیون های Super UHD ال جی با فناوری نانوسل گسترش می‌دهیم. با این تلویزیون‌های مبتکرانه و پیشرفته، مشتریانمان می‌توانند بهترین نوع سرگرمی خانگی تولیدشده را تجربه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*