اچ تی سی

اچ تی سی 5 یا 6 گوشی در سال 2018 معرفی خواهد کرد

این روزها شایعات متعددی پیرامون سیاست‌های اچ تی سی برای تولید گوشی‌ های هوشمند منتشر می‌شوند. امروز نیز گزارشی مبنی بر تعداد محصولات این کمپانی تایوانی در سال 2018 منتشر شد.

روز گذشته خبری پیرامون تولید مجدد گوشی‌ هایی با دوربین دوگانه توسط اچ تی سی در سال 2018 منتشر شد. اگر به خاطر داشته باشید، پرچمدار این شرکت در سال 2014 با نام وان ام 8 (HTC One M8) شامل یک دوربین ثانوی در پشت بود. این دوربین امکان تار کردن پس‌زمینه تصاویر را همچون دوربین‌های حرفه‌ای فراهم می‌کرد. امروز نیز خبری پیرامون تعداد گوشی‌ های این کمپانی تایوانی در سال آینده منتشر شد.

مدیرعامل اچ تی سی ، چایلین چانگ، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد این شرکت در سال 2018 تنها 5 یا 6 گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت چندی پیش با معرفی پرچمدار خود با نام اچ تی سی یو 11 (HTC U11) دوباره نام خود را بر زبان‌ها آورد و برای ماه‌های پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارد. یکی از قابلیت‌های ویژه و جدید گوشی‌های اچ تی سی، Edge Sense نام دارد؛ به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند با فشار دادن دو طرف گوشی خود، اپلیکیشن‌های خاصی را باز کنند. برخی افراد از این ایده استقبال کردند و برخی دیگر آن را مسخره می‌دانند.

گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس (+HTC U11) به نسبت نسخه معمولی امکانات جذاب‌تری دارد، با این حال به نظر نمی‌رسد به خاک ایالات متحده آمریکا برسد و تنها در برخی بازارها به فروش خواهد رسید. از جمله مشخصات این محصول می‌توان به صفحه نمایش کم‌حاشیه و باتری 4 هزار میلی‌آمپری اشاره کرد. همچنین یکی از مدل‌های این گوشی از بدنه نیمه شفاف بهره می‌برد و کاربران می‌توانند اجزای داخلی را مشاهده کنند. گوشی +U11 همچنین برخلاف نسخه معمولی از استاندارد مقاومتی IP68 بهره می‌برد. اچ تی سی یو 11 با استاندارد مقاومتی IP67 همراه شده است.

از آنجایی که گفته می‌شود نسخه پلاس از این محصول به آمریکا و برخی دیگر از بازارهای جهانی نخواهد رسید، امیدواریم برخی از محصولات سال 2018 اچ تی سی با قابلیت‌های مذکور و صفحه نمایش بی‌حاشیه به صورت بین‌المللی عرضه گردند. باتری بزرگ و استاندارد مقاومتی IP68 از دیگر قابلیت‌های پرطرفدار و کاربردی این محصول به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*