سفیر ال جی

نیکی کریمی از اهداف خود به عنوان سفیر ال جی و Enlighter مایکروسافت گفت

نیکی کریمی، بازیگر مطرح سینمای ایران، به عنوان سفیر ال جی و Enlighter سازمان ملل در مراسم پایان سال ال جی در تهران از هم راستا بودن پروژه‌های LG با اهداف سازمان ملل سخن گفت.

نیکی کریمی در مراسم پایان سال ال جی در مجموعه فرهنگی نیاوران، از اهداف همکاری خود به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (UN SDGs Enlighter) در ایران خبر داد. سفیر ال جی در این مراسم که در آستانه روز زن و در حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود گفت که افتخار می‌کند سفیر برندی است که در راستای تحقق اهداف سازمان ملل متحد تلاش کرده و با تمام توانش از کودکان ایرانی حمایت می‌کند.

صحبت‌های نیکی کریمی به عنوان سفیر ال جی در مراسم پایان سال

نیکی کریمی ضمن خوش‌آمد‌گویی به مهمانان این مراسم گفت:

من تلاش دارم خیلی کوتاه به عنوان سفیر ال جی در ایران در خصوص مجموعه فعالیت‌های شرکت ال جی در ایران و مسئولیت‌های این شرکت به عنوان یک شهروند ایرانی صحبت کنم.

سفیر ال جی

در دنیای امروزه، واژه شهروند تنها متعلق به افراد حقیقی نیست، بلکه سازمان و اشخاص حقوقی هم در هر جامعه‌ای که فعالیت می‌کنند، شهروند اینجا محسوب می‌گردند و باید مانند همه افراد جامعه، تاثیرات گسترده‌ای که بر محیط خود از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، و زیست محیطی می‌گذارند را درک و کنترل نمایند.

باعث خوشحالی من است که این جمله را از مدیر عامل ال جی نقل کنم:

اگرچه ال جی در کره تاسیس شده است، اما ما احساس می‌کنیم شهروند ایران هستیم و شهروندان خوب می‌دانند که باید در برابر اجتماعشان مسئول باشند.

سفیر ال جی

در عمل نیز ال جی بارها خصوصا در دو سال اخیر نمونه‌های بارز این مسئولیت‌پذیری را به نمایش گذاشته است، مثلا:

  • پروژه LG Global Challenger
  • همکاری با انجمن حمایت از کودکان
  • توزیع اقلام مورد نیاز کودکان مانند کیف و لوازم‌التحریر
  • تجهیز مدارس به وسایل گرمایشی و سرمایشی
  • همکاری با موسسات خیریه از جمله زنجیره امید و بهنام دهش‌پور
  • و از همه مهم‌تر پروژه بزرگ باغ علم کودک به عنوان محلی برای پرورش استعدادهای طلایی ایرانی

با توجه به همکاری من با Global Understanding Initiatives Iran Regional Action Center به عنوان «روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد»، بسیار خوشحالم که سفیر برندی هستم که علاوه بر عضویت در معاهده جهانی سازمان ملل متحد از سال 2009، در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (Sustainable Development Goals) فراتر از قلمرو کشوری خود تلاش می‌کند. حمایت این شرکت از کودکان ایرانی به عنوان بنیان‌گذاران آینده جهانی بدون مرز، نشان از پایبندی ال جی به اهداف توسعه پایدار علی‌الخصوص هدف چهارم ملل متحد تحت عنوان «اطمینان از آموزش فراگیر با کیفیت برابر و توسعه فرصت‌های یادگیری برای همگان در تمام ادوار زندگی» دارد.

من به عنوان UNSDGs Enlighter بهترین راه دستیابی به این اهداف را در آن می‌دانم که در یک فرایند ادراک جهانی، همگان از اهمیت دستیابی به راه حلی بین‌المللی و منافع حاصل از آن برای نسل حاضر و آینده آگاه شوند. در این جریان، نقش کودکان و نسل جوان بسیار حائز اهمیت است و موفقیت ما در آینده بستگی به میزان مشارکت دادن این نسل در ساختن آینده پایدار خواهد داشت، زیرا آنها دارای ذهنی نقاد و پرسش‌گر، خلاقیت، قدرت تغییر، قدرت برقراری ارتباط و توانایی یافتن راه حل هستند.

در پایان، ضمن سپاس‌گزاری از توجه شما، این نوید را به شما می‌دهم که برنامه‌های شرکت ال جی حرکتی ادامه‌دار و هدفمند به سوی مسئولیت اجتماعی و تحقق اهداف توسعه پایدار به ویژه در ایران خواهد بود و ما هر روز برنامه‌های نوآورانه بیشتری را از این سازمان مشاهده خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. برای همینه که تولید تو ایران اینقدر بدبخت هست ….بیاد بره سفیر تولید ایرانی باشه …نه خارجی ها

  2. آخه این چ کاره س اونجا

  3. نیکی کیرمی عشق منه بانو خوشگل و خوش آوازه ی ایرانی

  4. مشخصا دلایل تبلیغاتیه