تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi Mi Mix 2s) منتشر شد. به نظر می‌رسد خبری از دوربین سلفی در بخش بالایی نمایشگر بدون حاشیه پرچمدار جدید شیائومی نیست.

طی ماه‌های گذشته، منابع مختلف با انتشار اطلاعات متعددی از پرچمدار آینده کمپانی چینی شیائومی، از کاهش بیشتر حاشیه‌های صفحه و تعبیه دوربین سلفی در گوشه سمت راست بالایی صفحه خبر داده بودند. اما تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس که حالا از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، این اطلاعات را رد می‌کنند.

در این تصاویر، وو یی فن (Wu Yifan) که با نام هنری کریس وو (Kris Wu) شناخته می‌شود را می‌بینیم که Mi Mix 2s را در دست داشته و طراحی بخش جلویی موبایل را نشان می‌دهد. مطابق با این عکس‌ها، حاشیه‌های بخش پایینی صفحه کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسند و این یعنی به احتمال زیاد، محصول پیش رو شباهت بسیاری به Mi Mix 2 خواهد داشت.

در همین حال، مدیر ارشد اجرایی شرکت یعنی لی جون (Lei Jun) نیز از رونمایی این تلفن هوشمند در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) و شانگهای چین خبر داد و اعلام کرد ده نفر از مهمانان خوش‌شانس، برنده جایزه سفر رفت و برگشت به بزرگ‌ترین موزه هنر مدرن جهان، مرکز ژرژ پمپیدو در فرانسه خواهند شد.

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

همچنین پک هدیه شامل یک بلیط می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت رایگان وارد مرکز پمپیدو شوند؛ جایی که سه گوشی بدون حاشیه می میکس، می میکس 2 و می میکس 2 اس هم نمایش داده می‌شوند.

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

مطابق با اطلاعات قبلی، شیائومی می میکس 2s با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 845 روانه بازار خواهد شد. تصویر لورفته از برچسب جعبه این گوشی نیز وجود 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را تایید می‌کند.

هفته آینده، سایر جزئیات فنی شیائومی می میکس 2s به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

تصاویر رسمی شیائومی می میکس 2 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. انصافا این گوشی هم با کلاسه

  2. قیاف و مشخصات فنیش حرف نداره

  3. شیاومی صرفا داره با تبلیغات و فروش بالاش توی کشور چین که خب اینقدری آدم داره که سمت هر برندی برن میترکوننش بزرگ بشه. برند باید با کیفیت باشه. وقتی میشه بهتر از این رو با قیمت کمتر از ال جی خرید چرا چینی؟

    • حالا هواوی یه برند مسخره چینه ولی شیاومی تومنی دوهزار فرق داره باهاش

    • شما مثل اینکه حالت خوب نیست
      تابحال گوشی شیائومی رو تو دستت نگرفتی حرف بیجا نزن
      کدوم گوشی الجی از لحاظ قیمت با گوشی های هم ردش تو این برند قابل قیاس هست چه قیمتی چه کیفیتی که این حرف رو میزنی
      اطلاعاتت خیلی در مورد گوشی کمه
      شما از اون دسته آدمایی هستی که میری تو فروشگاه برای خرید گوشی وقتی فروشنده بهت پیشنهاد الجی و سامسونگ میده به حرف اونا که فکر سود خودشونن میای جای دیگه اظهار نظر میکنی
      نمونش mi 6 که قیمتش از الجی جی ۶ پایین تره ولی سخت افزاری خیلی بهتر
      نمونش کیو ۶ که سخت افزارش دوزار نمی ارزه ولی redmi 5 plus که ازش خیلی قویتره ازش قیمت پایین تری داره
      نمونش mi max 2 که الان دارم باهاش نظر میدم با باتری 5300 میلی آمپری یکی ازبهترین گوش ها چه سخت افزاری چه دوربینی چه باتری تو دنیا تو این رنج قیمته
      بقیه ش بماند حاظرم مثال بزنی یه گوشی از الجی که من روبروش یه مدل برات مثال بیارم
      کجای دنیایی شما که من mi 4 شیائومی رو با صفحه 5 اینچ فول اچ دی با دوربینی که فور کی فیلمبرداری میکنه رم ٣ گیگ با این همه امکانات 370 هزار خریدم تو تو الجی رم یه گیگ و صفحه اچ دی و دوربین زپرتی رو هم با این قیمت نمیتونی آرزو کنی چه برسه پیدا کنی