سامسونگ گلکسی J7 سال 2018

سامسونگ گلکسی J7 مدل 2018 از FCC تاییدیه گرفت

سامسونگ گلکسی J7 مدل 2018 در وب سایت FCC رویت شد. این موضوع نشان می‌دهد تا رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی جی 7 2018 (Samsung Galaxy J7 2018) زمان زیادی باقی نمانده است.

سامسونگ میان‌رده‌های خود را تحت دو سری A و J عرضه می‌کند. گوشی های سری A از آنجایی که تنها چند سطح از پرچمداران سری S پایین‌تر هستند، قیمت بالایی دارند، به همین دلیل کاربران علاقه‌مند به برند سامسونگ و در پی خرید میان‌رده‌های اقتصادی، به سراغ گوشی های سری J می‌روند. گفتنی است پایین‌رده‌های سامسونگ نیز تحت همین سری عرضه می‌شوند.

به نظر ورژن جدیدی از گوشی محبوب گلکسی جی 7 در راه است. تا امروز، تمامی مدل‌های خانواده گلکسی جی 7 که طی سال‌های اخیر معرفی شده‌اند، قدرتمندترین محصولات در بین گوشی های سری J همان سال بوده‌اند. با این حال، از آنجایی که انتظار می‌رود سامسونگ امسال دو گوشی گلکسی جی 8 و گلکسی جی 8 پلاس را عرضه کند، احتمالا پرچمداری گلکسی J7 به پایان خواهد رسید. اما همچنان سامسونگ گلکسی J7 سال 2018 به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران در سال جاری به شمار خواهد آمد.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی J7 سال 2018

به تازگی یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-J720F در وب سایت FCC ظاهر شده است که نشان می‌دهد به خاطر دریافت تاییده از کمیسیون ارتباطات فدرال، در آخرین مراحل پیش از معرفی رسمی قرار دارد. طبق شماره مدل می‌توان گفت این اطلاعات مربوط به سامسونگ گلکسی J7 سال 2018 است.

اگرچه اطلاعات زیادی درباره سامسونگ گلکسی J7 سال 2018 توسط FCC منتشر نشده است، اما اکنون می‌دانیم این گوشی دارای طول 153 میلی‌متر و عرض 76 میلی‌متر خواهد بود. بزرگتر بودن ابعاد بدنه در مقایسه با گلکسی J7 سال جاری نشان می‌دهد این گوشی احتمالا به نمایشگر بزرگتری مجهز شده است. به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های فاش شده از سامسونگ گلکسی J7 سال 2018 بر اساس اطلاعات FCC می‌توان به مجهز شدن به بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. درود به سامسونگ ولا نگاهش به این جنس بنجل چینى هواوى مى ارزه
    😀

  2. سامسونگ 500 نسخه از J ساخت… حروف الفبا ته کشید!!

  3. آخه مشکل اینه ما کاربرا تاییدش نمیکینم

  4. خوبه باز عقل تو کله کاربران هست که اینو انتخاب میکنن

  5. شما به سونی میگید حاشیه دار یه نگاه به این کنید