عدم عرضه گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران

سونی: گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران عرضه نمی‌شود

نمایندگی سونی در ایران رسما اعلام کرده است که گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران عرضه نخواهد شد. Sony Xperia XZ2 Premium دارای نمایشگر 4K و دوربین دوگانه قدرتمند است.

پس از ماه‌ها شایعات در مورد گوشی 4K جدید سونی، ساعاتی پیش سونی رسما از نسخه‌ی پریمیوم گوشی اکسپریا ایکس زد 2 خود، با همان تم دوست داشتنی نمایشگر 4K گوشی های خانواده پریمیوم خود پرده برداشت؛ اما برخلاف شایعات این گوشی ایکس زد 2 پرو نام نداشت و یدک کش همان پسوند پریمیوم بود. گوشی پرچمدار جدید سونی علاوه بر یک نمایشگر با وضوح بالاتر از نسخه معمولی XZ2، حالا به دوربین دوگانه نیز تجهیز شده است تا هر چه بیشتر به جذابیت‌های آن برای کاربران حرفه‌ای موبایل افزوده شود. اما کمپانی سونی برای کاربران ایرانی خبر بدی دارد.

عدم عرضه اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران

براساس آنچه که نمایندگی رسمی سونی در کشورمان اعلام کرده است، گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران به عرضه درنخواهد آمد. بنابراین اگر شما هم منتظر خرید گوشی 4K جدید سونی به جای گوشی Full HD ایکس زد 2 بودید، باید قید خرید اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران را بزنید.

عدم عرضه گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم از طراحی نسبتا مشابه با مدل اصلی خود برخوردار است و یک قاب شیشه‌ای همراه لبه‌های گرد که نخستین بار در XZ2 مورد استفاده قرار گرفته بود در این محصول تکرار شده است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیسم جدید دوربین دوگانه با ظرفیت‌هایی متفاوت از دوربین سایر گوشی‌ها و کیفیت صوتی بسیار بالا اشاره کرد. دوربین جدید به کار رفته در این گوشی از دو سنسور 19 مگاپیکسلی (یکی برای تصاویر رنگی و دیگری سیاه و سفید) برخوردار است که می‌توانند عکس‌هایی با ایزو حداکثری 51200 و ویدیوهایی با ایزو حداکثری 12800 را به ثبت رسانند. این اعداد، برای نخستین بار است که در سیستم دوربین یک گوشی شنیده می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، نمایشگر 5.8 اینچی با وضوح 4K، باتری 3540 میلی‌آمپر ساعتی و بدنه‌ای ضد آب با پشتیبانی از شارژ بیسیم اشاره کرد.

اما نگران نباشید، اگر همچنان می‌خواهید از یک گوشی پرچمدار سونی استفاده کنید گوشی اکسپریا ایکس زد 2، نسخه‌ی معمولی زد 2 پریمیوم هم همچنان محصول جذاب و خوبی است. به جز دوربین، تفاوت‌های اندکی بین این دو گوشی وجود دارد.

ایکس زد 2 همچنین دارای بهترین عملکرد عمر باتری در بین پرچمداران است که می‌تواند نکته‌ی حائز اهمیتی باشد. توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این گوشی پست معرفی گوشی های سونی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت را مطالعه کنید.

عدم عرضه گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران

مدل XZ2 معمولی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. خب این یارو هیچ توضیحی نداده؟؟؟

  2. باسلام میخواستم بدونم چه دلیله قانع کننده ای برای عرضه نشدین این گوشی درایران هست باتشکر

    • همون بهتر که نشه
      نه حاشیه های درست و حسابی داره
      نه تشخیص چهره ی یا عنبیه حرفه ایی
      نه هدفون درست حسابی
      دوربین سونی هم توی پرچمدارای سایر برندها از سونی Z2 به بعد حرفی برای گفتن نداره به گواه DxO
      بنچمارک هاش هم هیچ وقت در صدر نبوده
      محل قرار گیری اثر انشگشتش هم افتضاحه

    • بیخیال بابا همچین اش دهن سوزی هم نیست نه طراحی خوبی داره نه همون بهتر که نیاد

    • سونی معمولا بعضی از گوشی هاش که تو مرحله آزمون و خطا هستند و برای بعضی از بازارا در نظر میگیره
      از اونجایی که این گوشی تو انگلستان هم عرضه نمیشه ، مشخصه که یه نسخه قوی تر و بهبود یافته از این گوشی حالا نه به زودی ولی تو راهه
      این گوشی ها رو معمولا تو بازار هایی که فروش خوب داره عرضه می کنه تا از آزمون و خطا در بیاد
      بعدا یه نسخه قدرتمند تر اصلاح شده برای همه ی بازار های جهانی در نظر می گیره
      این اتفاقو زمان X performance هم شاهد بودیم ک سوونی بعدش نسخه بهبود یافته xz رو برای همه بازار ها در نظر گرفت