آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو

آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را به گوشی اضافه می‌کند

به گفته کاربران XDA آپدیت جدید هواوی پی 20 (Huawei P20 Pro) می‌تواند قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن و برخی دیگر از بهبودهای کاربری را به گوشی اضافه کند. در ادامه بیشتر با این به روزرسانی آشنا شوید.

هواوی P20 Pro دارای دوربین های جذابی بر روی قاب پشتی خود است، اما ظرفیت‌های فیلمبرداری این گوشی آنطور که در بخش عکسبرداری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد غنی نیست. با این حال آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو با هدف ترمیم همین بخش به انتشار خواهد رسید و حداقل می‌تواند یک حالت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن با قابلیت ضبط ویدیوهایی با 960 فریم بر ثانیه را به گوشی اضافه کند. این قابلیت پیش رو توسط کاربران XDA رویت شده است و می‌تواند در اواخر سال 2018 به این گوشی مجهز به دوربین سه گانه افزوده شود.

اوایل امسال شرکت سامسونگ با راه اندازی کمپینی به نام «دوربین تجدید نظر شده» خبر از حضور چنین قابلیت مشابهی بر روی گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود داد، در حالی که سونی یک گام را از آن‌ها فراتر گذاشت و این قابلیت را با وضوح بیشتری ارائه کرد. در حال  حاضر پرچمداران سامسونگ قادر به ضبط ویدیوهای 960 فریم بر ثانیه‌ای با وضوح 720p هستند، در آن سمت گوشی های سونی می‌توانند با وضوح 1080p این ویدیوهای سوپر اسلوموشن را ضبط کنند.

از آنجایی که تراشه‌ی گوشی های هوشمند پیشرفته‌تر از پیش شده، حضور این ویژگی‌های جذاب نیز شایع‌تر شده است. پس چندان هم شگفت انگیز نیست که هواوی بخواهد آن را در جدیدترین پرچمداران خود به کار ببرد. البته این در حالیست که هواوی کمی از رقبای خود عقب مانده است و با تاخیر به این قافله خواهد پیوست. همچنین در حالی که سامسونگ فراموش کرده تشخیص حرکت را آنطور که شایسته است به این حالت فیلمبرداری اضافه کند، ما امیدواریم که هواوی بتواند در آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو بر روی این موضوع نیز کار کند.

مشکل این ویژگی آن است که شما تنها چند لحظه کوتاه برای واکنش نشان دادن و فشردن کلید ضبط فرصت دارید. تشخیص هوشمند که در گوشی های سری گلکسی اس 9 تعبیه شده کمی به این قضیه کمک می‌کند. اما مشکل اینجاست که شما نمی‌توانید بهترین تجربه را به دست آورید و ممکن است در بدترین زمان ممکن گوشی این تشخیص را انجام دهد.

دیگر موارد آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو

یکی دیگر از تغییرات رویت شده در آپدیت جدید هواوی پی 20 پرو یک رابط زوم ارتقا یافته است که به کاربران اجازه می‌دهد در منظره یاب به راحتی بر روی یک سوژه عملیات زوم و کوچک‌نمایی را انجام دهند. این قابلیت می‌تواند همانند ویژگی Point Zoom در گوشی ال جی وی 30 عمل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا بهترین گوشی که میشه گفت همینه

  2. واقعا داره پا به پای سامسونگ جلو میاد

  3. میخواد مث سامسونگ شه