نوکیا 6.1 پلاس

نوکیا 6.1 پلاس پیش از رونمایی در گیک بنچ ظاهر شد

در حالی که خبرها از آغاز عرضه‌ی نوکیا 6.1 پلاس (نسخه جهانی نوکیا X6) در چند روز آینده حکایت دارند، این گوشی در وب‌سایت گیک بنچ رویت شده است.

با رونمایی اچ ام دی گلوبال از نوکیا ایکس 6، توجهات بسیاری به این گوشی میان رده جلب شد؛ البته آگاهی از عدم عرضه‌ی آن در خارج از کشور چین، موجبات دلسردی طیف زیادی از خریداران بلقوه را پدید آورد. اندکی بعد اما «یوهو سارویکاس» مدیر بخش تولیدات کمپانی فنلاندی، نوید ورود این محصول به بازار جهانی تحت نام نوکیا 6.1 پلاس را داد که مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

در دو ماه اخیر انتظارها برای رخ نمایان کردن نوکیا 6.1 پلاس بی‌نتیجه بود تا اینکه سرانجام هفته گذشته خبر رسید عرضه جهانی آن در تاریخ 19 جولای از هنگ کنگ آغاز خواهد شد. حالا حضور این گوشی در گیک بنچ را می‌توان به منزله مهر تاییدی بر تاریخ ذکر شده دانست.

نوکیا 6.1 پلاس

عرضه نوکیا 6.1 پلاس در بازار بین‌المللی، احتمالا از 28 تیر ماه

تا جایی که می‌دانیم، مشخصات فنی نوکیا 6.1 پلاس دقیقا مشابه نوکیا ایکس 6 خواهد بود و تنها تفاوت را باید در بُعد نرم افزاری آن‌ها جستجو کرد؛ در حالی که نسخه چینی این گوشی برخوردار از اندروید سفارشی نوکیا است، نسخه جهانی آن همانند سایر گوشی های هوشمند کمپانی فنلاندی که به بازار بین‌المللی وارد شده‌اند، از اندروید خالص بهره می‌برد.

در سایت بنچمارک‌گیری گیک بنچ، نوکیا 6.1 پلاس در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 1332 و 4903 به دست آورد. البته اطلاعات مندرج در این بنچمارک، حاکی از وجود حافظه رم 4 گیگابایتی در دستگاه است اما انتظار می‌رود مدل بهره‌مند از رم 6 گیگابایتی نیز راه خود را به سوی بازار جهانی باز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. آره هوآوی هم کلا اولش گمنام بود کم کم رشد کرد شکوفا شد

  2. امتیاز خوبی هم نداره

  3. اتفاقا اخیرا گوشی های عرفی شده ی نوکیا خیلی بازار رقابتو گرم تر کرده

  4. چه دلخوشی دارن با وجود هوآوی و سامسونگ امید به فروش خوب هم دارن؟