هواوی Mate 20 پرو در وب سایت 3C Certificate ظاهر شد

هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) پرچمدار آتی بزرگترین شرکت گوشی‌ساز چینی محسوب می‌شود. با توجه به روال همیشگی این شرکت برای معرفی محصولات سری Mate انتظار داریم هواوی Mate 20 پرو در کنار مدل پایه تا سه ماه دیگر رونمایی شود، اما قبل از این اتفاق، میت 20 پرو در وب سایت 3C Certificate ظاهر شده است.

طبق روال سال‌های گذشته، در ابتدای هر سال ابتدا پرچمداران سری P هواوی معرفی می‌شوند و با فاصله زمانی کم، نوبت به رونمایی پرچمدار برند زیر شاخه آن یعنی Honor می‌رسد. بعد از این اتفاق باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم تا پرچمداران سری Mate، که به جرات جذاب‌ترین محصولات بالارده هواوی هستند، رونمایی شوند. به تازگی گوشی هواوی Mate 20 پرو در وب سایت 3C Certificate رویت شده که از نزدیک شدن تقریبی به رونمایی آن خبر می‌دهد.

با توجه به جهش هواوی از P10 به P20 حین نام‌گذاری پرچمدار سری P سال جاری، از نام هواوی Mate 20 به جای هواوی Mate 11 مطمئن بودیم، اما ثبت نام تجاری هواوی میت 20 خیالمان را راحت کرد. و حالا مدل پرو این پرچمدار در وب سایت 3C Certificate چین ظاهر شده است.

ظهور هواوی Mate 20 پرو

3C Certificate

بر اساس آخرین اخبار، هواوی میت 20 پرو از تراشه معرفی نشده کایرین 980 قدرت خواهد گرفت. با توجه به این که نسل پیشین دارای بخشی مخصوص به منظور ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی بود، انتظار داریم همین قابلیت در مدل جدید نیز رویت شود. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های کایرین 980 تولید بر اساس فرآیند ساخت 7 نانومتری تلقی می‌شود که به نوبه خود بی‌نظیر است.

هواوی Mate 20 پرو همانند بهترین مدل خانواده P20 سال جاری به ماژول دوربین سه گانه مجهز شده و قادر به گرفتن تصاویری با حداکثر رزولوشن 40 مگاپیکسل خواهد بود. تکنولوژی شارژ بسیار سریع و وجود اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این مدل به شمار می‌روند. نمایشگر این گوشی از نوع OLED نبوده و همچون گوشی خاص میت آر اس، از یک صفحه نمایش منحنی استفاده می‌کند. برخلاف این مدل که صفحه نمایش آن به دست ال جی ساخته شد، نمایشگر هواوی میت 20 را شرکت چینی BOE تامین خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحیش هنوز معلوم نیست؟؟؟