تصویری از هواوی میت 20 پرو با ظاهر متفاوت از میت 10 پرو

تصویری از هواوی میت 20 پرو به همراه مشخصات کلیدی آن منتشر شد

یک افشاگر تصویری از گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) را همراه با برخی از مشخصات کلیدی آن به انتشار رسانده است که در ادامه می‌خوانیم. فبلت پرچمدار هواوی تا سه ماه آینده معرفی می‌شود.

هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو پرچمداران آینده‌ی سری Mate هواوی هستند که در اکتبر سال جاری قرار است جایگزین خانواده میت 10 شوند. یک افشاگر چینی برخی از جزئیات مربوط به مدل پرو میت 20 را همراه با تصویری از این گوشی در دنیای واقعی به انتشار رسانده است.

یک گزارش که اخیرا به انتشار رسیده بود، ادعا می‌کرد که گوشی هواوی میت 20 پرو از یک نمایشگر دو لبه خمیده فاقد ناچ برخوردار است. حال تصویری که امروز از این گوشی منتشر شده، فاقد ناچ بودن این گوشی را تایید می‌کند، اما ظاهرا به یک نمایشگر مسطح تجهیز خواهد بود. این نمایشگر از هر چهار طرف دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که به طبع می‌تواند ارائه کننده نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی بسیار بالایی لباشد. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز قابل رویت نیست تا ما بر این باور باشیم هواوی از تکنیکی مشابه دوربین سلفی پاپ آپ ویوو نکس استفاده خواهد کرد.

تصویری از هواوی میت 20 پرو

مشخصات هواوی میت 20 پرو

جدا از انتشار تصویر تازه ی گوشی هواوی میت 20 پرو ، این افشاگر همچنین به برخی از مشخصات کلیدی گوشی جدید غول چینی نیز اشاره کرده است. به ادعای وی، یک سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی جای گرفته است. درست همانند هواوی پی 20 پرو، مدل پرو Mate 20 نیز احتمالا به دوربین سه گانه مجهز خواهد بود که سنسور اصلی آن را یک سنسور 32 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد.

تراشه کایرین 980 قدرتبخش این گوشی قدرتمند خواهد بود. فناوری GPU Turbo هواوی نیز که به تازگی معرفی شده به صورت پیشفرض بر روی این گوشی سوار خواهد بود تا عملکرد پردازشگر گرافیکی آن را ارتقا ببخشد. در حال حاضر ظرفیت دقیق باتری این گوشی مشخص نیست و ما نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم. با این حال افشاگر مذکور توضیح می دهد که آن به شارژ سریع 40W تجهیز شده است. انتظار می‌رود گوشی هواوی میت 20 پرو با قیمتی نزدیک به 730 دلار به فروش برسد.

یک سایت چینی حوزه فناوری نیز ادعا می‌کند هواوی میت 20 پرو با یک رم 8 گیگابایتی به عرضه درخواهد آمد. تصمیم پشت این انتخاب می تواند استفاده از چنین ظرفیت رمی توسط برند زیر مجموعه هواوی یعنی آنر در زیر قاب گوشی های آنر 10 جی تی و آنر نوت 10 معرفی نشده باشد.

تا زمان رونمایی از اعضای خانواده Mate 20 هواوی 3 ماه باقی مانده است. از این رو نمی‌توان به طور قطع گزارش بالا را تایید یا تکذیب کرد. بی‌تردید در طول هفته‌های پیش رو شاهد درز اطلاعات و جزئیات بیشتری از اعضای این خانواده پرچمدار خواهیم بود.