هواوی میت 20 لایت

جزئیات تازه‌ای از هواوی میت 20 لایت به بیرون درز کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی چینی ارزان قیمت در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می‌شود.

Roland Quandt جزئیات تازه‌ای از گوشی هواوی میت 20 لایت را به انتشار رسانده است. گفته می‌شود این گوشی چینی قرار است با قیمتی کمتر از 400 دلار در نمایشگاه IFA 2018 رسما معرفی شود.

هواوی رسما اعلام کرده است که فروش گوشی های هوشمند این شرکت از 100 میلیون دستگاه تجاوز کرده است. He Gang رئیس بخش گوشی های هوشمند هواوی تکنولوژی همچنین عنوان کرده است که هیچ مشکلی سر راه این شرکت برای رسیدن به هدف 200 میلیون دستگاه فروش وجود نخواهد داشت. با این حال به منظور رسیدن به این هدف، هواوی نیازمند معرفی محصولات جدیدی است. همین چند روز پیش بود که آن‌ها از گوشی های هواوی نوا 3 و نوا 3 آی پرده برداری کردند که با هدف مشتریان جوان روانه‌ی بازار خواهند شد.

عرضه هواوی میت 20 لایت در دو نسخه

علاوه بر این، گوشی ساز نخست کشور چین فروش چندین مدل دیگر از گوشی هایش را نیز آغاز کرده است و نیاز جدی برای پشتیبانی از خانواده میت وجود دارد. ساعاتی پیش Roland Quandt افشاگر مشهور حوزه فناوری جزئیات تازه‌ای از گوشی هواوی میت 20 لایت را به انتشار رسانده است. به ادعای وی، گوشی جدید سری میت هواوی دارای کدنام Sydney‌ بوده و در دو نسخه‌ی مختلف Sydney M و Sydney L به فروش خواهد رسید.

هواوی میت 20 لایت

متاسفانه جزئیات بیشتری از گوشی هواوی میت 20 لایت در دست نیست، اما وی حدس می‌زند که یکی از مدل‌ها دارای اسکنر اثر انگشت پشتی باشد، در حالی که دیگری به اسکنر اثر انگشت روی صفحه تجهیز خواهد شد. این خبر توسط یکی از توسعه دهندگان XDA به تایید رسیده است که موفق شده از برخی داده‌های فریمور Sydney به این جزئیات دست پیدا کند. ما باید این مشخصات را به گوشی هواوی میت 20 لایت ربط دهیم. پسوند لایت به معنای آن است که گوشی مذکور نسخه‌ی لایت خانواده میت 20 خواهد بود. با این حال شاید این کدنام و مشخصاتش مربوط به نسخه جهانی میت 20 باشند. بدیهی است که این صرفا یک حدس و گمان است، اما زمانی که به نسخه‌های پیشین سری لایت نظیر پی 20 لایت و میت 10 لایت می‌نگریم، متوجه مشخصات متفاوت آن‌ها با نسخه‌های اصلیشان می‌شویم. یکی از مهم‌ترین‌ها تجهیز هر دو آن‌ها به تراشه میان رده کایرین 659 است.

در صورتی که این اطلاعات درست باشد هواوی Mate 20 Lite می‌تواند به تراشه کایریت 710 که اخیرا معرفی شده، به جای تراشه کایرین 980 در مدل اصلی میت 20 تجهیز شود. گفته می‌شود این گوشی در نمایشگاه IFA 2018 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ولی خیلی شبیه میت ده لایته

  2. خداایا من ده لایتو خریدم 1800