بهترین تلویزیون

معرفی چند مورد از بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

بهترین تلویزیون های موجود در بازار برای خرید کدام مدل‌ها هستند؟ در این مطلب قصد داریم سه مدل از بهترین تلویزیون های سامسونگ که اکنون در بازار موجود هستند را معرفی کنیم.

یکی از دغدغه‌های همیشگی ما برای خرید هر کالایی، قیمت است. اما این همه ماجرا نیست، چرا که در تنوع بازارهای امروزی معمولا برای خرید بین گزینه‌های متعدد با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت سردرگم می‌شویم. وقتی موضوع خرید تلویزیون باشد، این موضوع پیچیده‌تر هم می‌شود، زیرا بحث فناوری‌های جدید، کیفیت تصویر، رنگ و انواع پارامترهای مشابه را باید مدنظر داشته باشیم. برای کمک به تصمیم‌گیری دقیق‌تر و راحت‌تر در بازار تلویزیون، در ادامه نگاهی داریم به بهترین تلویزیون های موجود بر اساس پارامترهایی مثل قیمت و قابلیت‌های فنی.

نگاهی به سه مدل از بهترین تلویزیون های سامسونگ

تلویزیون Q77F بهترین انتخاب

وقتی صحبت از یک تلویزیون UHD 4K تمام عیار با کیفیت و طراحی چشم‌نواز و البته ویژگی‌های هوشمند می‌شود، مسلما باید به سراغ اولین سری تلویزیون‌های جهان با حجم رنگ 100 درصد یعنی تلویزیون QLED سامسونگ برویم. خوشبختانه یک سالی از رونمایی این تلویزیون در ایران می‌گذرد و در حال حاضر می‌توان سری 7 از تلویزیون QLED سامسونگ را در سایزهای 55 ،65 و 75 اینچ در بازار ایران پیدا کرد. در توصیف ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تلویزیون فوق‌العاده همین بس که QLED سری 7 سامسونگ نخستین تلویزیون جهان با حجم رنگ 100 درصد است و قابلیت نمایش بیش از 1 میلیارد طیف رنگ مختلف، یعنی 64 برابر طیف رنگی بیشتر نسبت به تلویزیون‌های معمول در بازار را دارد.

بهترین تلویزیون

در عین حال مزایایی مثل طراحی فوق باریک، قابلیت اتصال نامرئی و قابلیت نصب بدون فاصله مانند یک قاب عکس روی دیوار، این تلویزیون را به اعجوبه‌ای دوست‌‌داشتنی تبدیل می‌کند. البته مدل Q77F بهترین گزینه از لحاظ فنی است که باعث می‌شود قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر مدل‌های سامسونگ داشته باشد. پس اگر مایل هستید یکی از بهترین تلویزیون های دنیا را داشته باشید و قیمت برای شما معیار انتخاب نیست، این تلویزیون شماست.

بهترین تلویزیون

تلویزیون MU8990 بهینه‌ترین انتخاب

اگر ویژگی‌های تلویزیون QLED شما را جذب کرده اما توان مالی خرید آن را ندارید، جای نگرانی نیست. اگرچه تلویزیون MU8990 از فناوری کوانتوم دات به کار رفته در تلویزیون های QLED بهره نمی‌برد و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اتصال نامرئی و نصب بدون فاصله برروی دیوار را ندارد، اما با این حال ویژگی‌های خاص این مدل، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار تلویزیون های UHD 4K پریمیوم تبدیل کرده است. این تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر یک UHD RGB واقعی است که قابلیت بهبود سیگنال‌های ورودی یا Upscaling را برای تصاویر غیر 4K دارد. طراحی فوق باریک و بدون قاب این تلویزیون در کنار طراحی ویژه جهت عبور مخفی کابل ها باعث شده است تا تلویزیونی با قابلیت های فنی و طراحی عالی را شاهد باشیم. این مدل در ایران در سایزهای متنوع 55 ، 65 ، 75 و 82 اینچ رونمایی و روانه بازار شده است.

بهترین تلویزیون

MU7980 یک پیشنهاد اقتصادی

در صورتی که به دنبال یک تلویزیون خوب UHD 4K هستید اما ترجیح می‌دهید هزینه خیلی زیادی برای آن نپردازید‌، هنوز جای امیدواری هست. تلویزیون MU7980 سامسونگ با وجود قیمت مناسب و مشتری پسندش یک تلویزیون UHD 4K واقعی با پیکسل‌های RGB است. این در حالی است که برخی انواع تلویزیون 4K موجود در بازار تحت عنوان WRGB و با 2 میلیون پیکسل رنگی کمتر در بازار با قیمت‌هایی نوعا بالاتر در حال عرضه هستند. تلویزیون هوشمند و 4K سری 7 سامسونگ را می‌توانید در سایزهای 43 ، 50 و 55 در بازار تهیه نمایید.

بهترین تلویزیون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. ناموسا قبلی را بزار رو سایت حرف زشت نزدم ولی جواب خیلی از این کسایی که نشستن بالا میگن لنگش کن

  2. مگه شما دولتیا جز اینکه حرف سربالا بزنید کار دیگه هم بلدید به همون کسی قبولش دارید قسمتون میدم یکم فکر آدمای ضعیف باشید این انقلاب با کمک همین مردم ضعیف شکل گرفت نزارید آه همونا بگیرتتون من که دکتر جوابم کرده معلوم نیست چقدر دیگه باشم ولی یه درصد احتمال بدید آخرتی هم باشه چطور می خوایید جواب این همه ظلم را بدید ممنون از همه دوستان که به فکر همنوع خودشونن نه به فکر اینکه اگه من ندزدم یکی دیگه میدزده قربونت برم که این جور فکر میکنی میدونی اگه همه همین فکرا بکنن در عرض چند ماه دیگه هیچ کسی فکرکمک نیس همه فکر اینن که بدزدن

  3. الجی خیلی بهتر از سامسونگه .کار کردن باهاش فوق العاده راحت تر و در عین حال آپشنای بیشتری هم داره

  4. ناموسا پووول نیست عاقا اگرم باشه فقط باید باهاش شکممون رو سیر کنیم تا زنده بمونیم

  5. تلویزیون 32 السی دی شده 2 تومن فیکس بدبخت به ما

  6. اینا هرکدوم بالای بیست تومنن

  7. گدجت نیوز عزیز، جای معرفی تلویزیون های 4K و دق دادن مردم، بیا بگو با حقوق صد و ده دلار در ماه و یارانه 17 دلاری، یک خوانواده کارگر 4 نفره باید چه طور زندگی کنند؟

    با سپاس

    • اسمش گجت نیوزه نه اخبار بیستو سی

    • مگ کلید اسراره؟ 😂 بابا زندگی انقدر ها هم که شما میگید سخت نیس
      یکم خرجاتونو کمتر کنید

      • میشه بفرمایید چه طور باید خرج ها رو کم کرد؟

        من دندونم نیاز به روکش داره = بیش از 1 میلیون و دویست هزار تومن
        کرایه آپارتمان 40 متری در نواب تهران = 700 هزار تومن در ماه + 25 میلیون پیش

        پول از کجا می خواد بیاد!

        فلافل هم نمی شه خورد!

        میشه بفرمایید کی می تونم ماشین و خونه بخرم!

        معلوم که شما داری از بیت المال ماهی 10 تا 20 میلیون پول می گیری و هیچ کار مفیدی هم انجام نمی دی و میای می گی زندگی سخت نیست!

        چون حرف غیرمنطقی می زنی، ایندفه با سپاس نمی گم

        بی سپاس

        • واقعا راست میگی حق باشماست

          • مگه شما دولتیا جز اینکه حرف سربالا بزنید کار دیگه هم بلدید به همون کسی قبولش دارید قسمتون میدم یکم فکر آدمای ضعیف باشید این انقلاب با کمک همین مردم ضعیف شکل گرفت نزارید آه همونا بگیرتتون من که دکتر جوابم کرده معلوم نیست چقدر دیگه باشم ولی یه درصد احتمال بدید آخرتی هم باشه چطور می خوایید جواب این همه ظلم را بدید ممنون از همه دوستان که به فکر همنوع خودشونن نه به فکر اینکه اگه من ندزدم یکی دیگه میدزده قربونت برم که این جور فکر میکنی میدونی اگه همه همین فکرا بکنن در عرض چند ماه دیگه هیچ کسی فکرکمک نیس همه فکر اینن که بدزدن

  8. البته باید سری MS9995 رو به عنوان دومین انتخاب می آوردین…چون از فناوری QLED وبا درخشندگی 1500نیت بهره برده و بی رغیب تو هر زمینه ای هست
    در کل نمایشگر و پنل فقط و فقط سامسونگ