گوشی اوپو آر 17

قیمت گوشی اوپو آر 17 و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص شد

در حالی که هفته گذشته یک قیمت تصنعی و نجومی کنار نام گوشی اوپو آر 17 (OPPO R17) در وب‌سایت کمپانی سازنده درج شده بود، اینک قیمت واقعی آن اعلام شده؛ البته هنوز قیمت اوپو آر ۱۷ پرو نامشخص باقی مانده است.

چند روز قبل کمپانی OPPO با لیست کردن مشخصات فنی گوشی اوپو آر 17 در وب‌سایت خود، معرفی نصفه و نیمه‌ای از آن انجام داد و رونمایی از این محصول را به تاریخ 23 آگوست (یکم شهریور ماه) و برگزاری مراسمی در شهر شانگهای موکول کرد. حالا در فاصله چند روز مانده به موعد مقرر، برچسب قیمت 509 دلاری آن (برابر با 3499 یوان) آشکار شده است.

گوشی اوپو آر 17

این در حالی است که اوایل بهار سال جاری، مدل‌های R15 و R15 Pro به ترتیب در ازای مبلغ 436 و 480 دلار عرضه شده بودند. از مهم‌ترین مشخصات اوپو آر 15 باید به نمایشگر اولد 6.28 اینچی، تراشه هلیو P60 مدیاتک، 6 گیگ رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، برخورداری از دوربین دوگانه و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون 660 و رزولوشن بالاتر سنسور ثانویه دوربین دوگانه را نیز می‌توان از عمده‌ترین تفاوت‌های اوپو آر 15 پرو با آن برشمرد.

دو گوشی اوپو آر 17 و آر 17 پرو در شانگهای چین رونمایی خواهند شد

البته قیمت 509 دلاری محصول جدید، هم‌ردیف با قیمت نسخه ویژه و سرامیکی اوپو آر 15 پرو است و در رنگ‌های متنوعی چون آبی و بنفش عرضه می‌شود. پیش فروش گوشی اوپو آر 17 از تاریخ 23 آگوست و عرضه‌ی فیزیکی آن به بازار، از تاریخ 30 آگوست آغاز خواهد شد.

این دستگاه مجهز به کاستوم رام ColorOS 5.2 (نسخه سفارشی اندروید 8.1 اوریو) است و وظیفه مدیریت اطلاعات در آن برعهده تراشه اسنپدراگون 670 کوالکام، 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی خواهد بود. با توجه به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC، می‌توان باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی اوپو آر 17 را به سرعت از طریق درگاه USB تایپ C شارژ کرد.

کمپانی چینی برای علاقه‌مندان به گرفتن عکس‌های سلفی، یک دوربین 25 مگاپیکسلی درنظر گرفته و در قاب پشتی دستگاه نیز دوربین دوگانه 5+16 مگاپیکسلی تعبیه کرده است.

با این حال هنوز قیمت گوشی اوپو آر 17 پرو که گفته می‌شود برخوردار از دوربین سه گانه و قابلیت تشخیص سه‌بعدی چهره خواهد بود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می‌رسد سران کمپانی تا پیش از فرا رسیدن مراسم 23 آگوست، قصد فاش کردن هیچ‌گونه اطلاعاتی در این زمینه را ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. تعریف این گوشیا رو زیاد شنیدم ولی تاحالا دست کسی ندیدم اصا ازش

  2. انصافا ارزششو داره انقو هزینه کنی برا این گوشی