بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97

کد خرید و قیمت بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97

بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97 به روز رسانی شده‌اند و اینک شاهد بسته‌هایی جدید با حجم و قیمت‌های متفاوتی هستیم. در ادامه به نحوه خرید بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97 و قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت.

دو اپراتور ایرانسل و همراه اول تقریبا در بازه زمانی مشابهی دست به معرفی بسته‌های جدید اینترنتی خود زدند. این دو شرکت تعدادی از بسته‌های پیشین را حذف و آن‌ها را با بسته‌های جدید و بعضا گران‌تر جایگزین کرده‌اند اما اوضاع برای مشترکان ایرانسل کمی وخیم‌تر است، چرا که تغییرات در بسته‌های ایرانسل گسترده بوده و افرادی که استفاده زیادی از اینترنت دارند احتمالا هنگام خرید بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97 با مشکل روبرو خواهند شد. بسته‌های جدید اینترنت ایرانسل موج اعتراضاتی به دنبال داشته و کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف مراتب نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند، اما هنوز دلیل افزایش قیمت بسته‌ها و کاهش حجم آن‌ها از سوی ایرانسل اعلام نشده و تغییری در بسته‌ها ایجاد نشده است.

همانند سابق، شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل، برنامه کاربردی ایرانسل من یا با استفاده از کدهای دستوری نسبت به خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل اقدام کنید. پیش از خرید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • اینترنت شبانه از ساعت 2 تا 7 صبح قابل استفاده بوده و یک ساعت از مدت زمان قابل استفاده از اینترنت شبانه کاسته شده است.
  • تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت همراه برای پیام رسان های داخلی منتخب یعنی جیک و پیک، لنزور، بیسفون، گپ، آی گپ و بله به یک سوم کاهش یافته است.
  • ترافیک ملی شامل وب سایت های منتخب داخلی است و شما با خرید هر یک از بسته های اینترنت ایرانسل می‌توانید در زمان مراجعه به وب سایت‌های منتخب از 50 درصد تخفیف در هزینه اینترنت بهره ببرید. شایان ذکر است گجت نیوز نیز در لیست وی سایت‌های منتخب داخلی بوده و هزینه ترافیک آن یک دوم سایر سایت‌ها محاسبه می‌شود.
  • بسته‌های هفتگی و ماهانه را می‌توانید با قابلیت تمدید خودکار از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا با شماره‌گیری کد #5*555* خریداری کنید. بسته‌های حساب چند کاربره قابلیت تمدید خودکار ندارند. برای غیر فعال‌سازی تمدید خودکار نیز می‌توانید به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده و یا کد #9*5*555* را با سیم‌کارتتان شماره‌گیری کنید.
  • بسته‌های اینترنت ایرانسل که از طریق وب سایت و یا با شماره‌گیری #7* خریداری می‌شوند قابلیت تمدید خودکار ندارند.
  • تنها بسته‌های هفتگی، ۱۵ روزه و ماهانه قابلیت تمدید خودکار را دارند.
  • برای خرید بسته‌هایی با قیمت بیش از دویست هزار تومان، می‌توانید از همه روش‌های خرید بسته به غیر از «خرید از درگاه بانکی از طریق کددستوری» استفاده کنید. در صورت تمایل به پرداخت  از طریق اعتبار سیم‌کارت، کافیست اعتبار سیم‌کارت شما بیش از مبلغ بسته باشد.

در ادامه کد خرید و قیمت بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97 را مشاهده خواهید کرد.

بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97

کد خرید و قیمت بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97

بسته های اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل شهریور 97

بسته های اینترنت ایرانسل در شهریور 97

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. عزیزان همه مون میدونیم این توهین کردن جزء دل خوش کردن خودمون چیزی نداره ..گرانی کم فروشی بسته های اینترنتی چه ایرانسل ویاهمراه اول با این چیزها حل نمیشود دست به دست هم بدیم به جای توهین به سامانه 195بازرسی وزارت ارتباطات و زیرساخت مخابراتی انقدر شکایت ارسال کنیم از اون طریق دلمون رو خنک کنیم وبه نتیجه برسیم مثله شکایت ارزش افزوده که خبرهاش رو حتما شنیدید ازاون طریق انجام شد …هستند کسانی به تعداد انگشتان دست که دردمردم براشون مهم باشه پیگیری کنند من نه وابسته هستم نه آقا زاده جزء همین مردمی هستم که کمرمون زیر گرانی شکسته وقت و انرژی مون رو جای دروست استفاده کنیم نه باتوهین یک دست صدا ندارد…سامانه 195 واحد بازرسی

  2. واقعا دیگه شورشو در آوردن همشون باهم اپراتورا هماهنگ میکنن بسته هارو گرون میکنن بسته های گرون بی کیفیتتتتتتتت ایرانسل مزخرف

  3. حق انتخاب بین دوتا دزد رو داریم.

  4. خدا لعنت کنه همشونو یه زنده این مملکت نیست که جلوی دزدا وایسه.ای خدا به کی پناه ببریم دیگه از شر این قوم ظالم،خداوندا چرا دارن اینقدر ظلم میکنن به مردم ایران اینهمه دزدی غارت،اختلاص،کم بود که ایرانسل هم اینکارو کرده لعنت به همتون لعنت به ذات کثیفتون دزدای نجس

  5. این بسته های به ظاهر نامحدود ایرانسل همشون حجم دارن یک ساعتیش 20 گیگ حجم داره تازه چند ماه پیش که من چندبار زدم فقط میشد 10 گیگ دانلود کرد بعد یهو آنتن شبکه میرفت دیگه نمیشد دانلود کرد فقط بلدن دزدی کنن همون موقع با پیشتبانی چرت ایرانسلم هم حرف میزدم میگفتم اینطوری شده بجای جواب دادن هی میگفت برو تنظیمات شبکه رو درست کن من میگفتم یارو الان نیم ساعته دارم استفاده میکنم چطور یهو قطع میشه والا این پولا خوردن نداره حرومتون باشه

  6. چقدر بسته های ایرانسل گرونه

  7. وااااای خدای من ایرانسل چقدر از همراه اول ارزون تره اصلا نمیدونستم انقده ارزونه باید یه دونه بخرم