سامسونگ گلکسی بوک 2

سامسونگ گلکسی بوک 2 با عمر باتری 20 ساعته معرفی شد

تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک 2 (Samsung Galaxy Book 2) معرفی شد. سامسونگ ادعا می‌کند این تبلت 2 در 1 از عمر باتری 20 ساعته و قیمت زیر هزار دلاری برخوردار است.

سامسونگ روز گذشته از گلکسی بوک 2 پرده برداری کرد. این دیوایس، نسخه‌ی جدید تبلت دو در یک ویندوزی شرکت سامسونگ است. گزارش‌های اخیر خبر از معرفی این تبلت در ماه اکتبر می‌دادند و حالا سامسونگ از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به معرفی آن پرداخت و مشخصات فنی و قیمت گلکسی بوک 2 خود را نیز اعلام کرد.

این کمپانی توضیح می‌دهد که گلکسی بوک 2 یک کامپیوتر همیشه روشن با اتصال LTE گیگابیت است. یک باتری شگفت انگیز نیز با وعده‌های فراوان در داخل این گوشی جای گرفته است. سامسونگ همچین آن را با یک کیبورد و قلم S Pen‌ در داخل جعبه‌اش به فروش می‌رساند.

مشخصات و قیمت گلکسی بوک 2 سامسونگ

از مشخصات گلکسی بوک 2 سامسونگ می‌توان به نمایشگر 12 اینچی OLED با وضوح 2160×1440 پیکسل اشاره کرد. این لپ تاپ از تراشه اسنپدراگون 850 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت می‌گیرد. در اینجا یک مدل اسنپدراگون X20 نیز برای اتصال LTE گیگابیت وجود دارد. نسخه جدید گلکسی بوک به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی مجهز است. دو اسپیکر تنظیم شده توسط شرکت AKG بر روی آن قرار گرفته که از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کنند. گزینه‌های ارتباطی این تبلت شامل دو درگاه USB-C، یک اسلات کارت میکرو اس دی و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.

سامسونگ گلکسی بوک 2

عمر باتری پر ادعا

سامسونگ وعده داده است که این دیوایس ارائه کننده عمر باتری 20 ساعته است که می‌تواند در تمام طول روز همراه شما باشد. آن از فناوری شارژ سریع Adaptive Fast Charging پشتیبانی می‌کند، پس شما می‌توانید در مدت زمان کمی هم آن را شارژ‌ کنید. در راس بخش نرم افزاری این تبلت، ویندوز 10 همراه S Mode قرار دارد. مشتریان می‌توانند آن را به نسخه کامل ویندوز نیز به صورت رایگان تبدیل کنند. لازم به ذکر است که ادعای عمر باتری 20 ساعته سامسونگ، در حالت استفاده از S Mode ویندوز بوده است.

یک تغییر مهم را می‌توان در سامسونگ گلکسی بوک 2 نسبت به نسخه پیشین آن یافت. آن حالا مشابه سرفیس پرو مایکروسافت به یک پایه نگهدارنده بر روی قاب پشتی خود مجهز شده است. این بدان معناست که کاربران نیازی به یک کیس نگهدارنده نیز نخواهند داشت. در سمتی دیگر، کیبورد این تبلت دو کاره به عنوان یک محافظ برای نمایشگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت زیر 1000 دلاری

سامسونگ تایید کرده است که گلکسی بوک 2 با قیمت پایه 999.99 دلاری از 2 نوامبر (11 آبان ماه) از طریق سایت‌های سامسونگ و مایکروسافت قابل خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. این مثلا کمتر از هزار دلار بود
    999دلار

  2. گجت نیوز میشه یه سری لبتاب با قیمت متناسب و کارایی بالا معرفی کنید از هر برندی که خوبه
    ممنون میشم

  3. تبلت اخه به چدردی میخوره باهاش بیست ساعت کار کنی

  4. چرا اینقدر کیفیت دوربینش کمه