پر بازدیدترین سایت ها

پر بازدیدترین سایت ها در جهان معرفی شدند

پر بازدیدترین سایت ها در جهان بر اساس بررسی‌های انجام شده معرفی‌ شدند. در این لیست، محبوب ترین وب سایت ها در سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

امروزه استفاده از اینترنت به یکی از عادت‌های روزمره مردم جهان تبدیل شده و این مساله سهم زیادی از استفاده شبکه جهانی وب را به خود اختصاص داده است. بر اساس بررسی‌های سایت Thenextweb لیستی از محبوب ترین سایت ها در جهان منتشر شده است که در این لیست سایت‌‌های عمومی و شبکه های اجتماعی دارای بازدید بالایی بوده و نزد مردم از محبوبیت خاصی برخوردارند.

پر بازدیدترین سایت ها

معرفی پر بازدیدترین سایت ها

بر اساس بررسی‌های آماری موسسات تحقیقاتی الکسا (Alexa) و سیمیلار وب (‌Similarweb) لیستی از محبوب ترین پر بازدیدترین سایت ها منتشر شده است. در این لیست رتبه‌های اول تا پنجم به ترتیب به سایت‌های گوگل، یوتیوب، فیس بوک، بایدو و ویکی‌پدیا اختصاص پیدا کرده است.

همچنین با توجه به آمارهای منتشر شده می‌توان فهمید که هر کاربر چه مدت زمانی را در این سایت‌ها سپری کرده‌ است. بر این اساس کاربران به طور متوسط در یک شبانه‌روز در فیس بوک 9 دقیقه، در یوتیوب حدود 8 دقیقه، در گوگل حدود 7 دقیقه، در آمازون حدود 7 دقیقه، در بایدو 7 دقیقه، در توییتر 6 دقیقه، در اینستاگرام حدود 5 دقیقه، در ویکی پدیا حدود 4 دقیقه و در یاهو حدود 3 دقیقه به گشت و گذار می‌پردازند.

آماری از فروشگاه های آنلاین

بر اساس آمارهای منتشر شده از طرف سایت گلوبال وب ایندکس (GlobalWebIndex) نیز از هر 10 کاربر اینترنت به طور میانگین 9 نفر در هر ماه از یک فروشگاه آنلاین بازدید می‌کنند و سه چهارم آنها سرانجام از این فروشگاه های اینترنتی یک محصول را خریداری می‌کنند.

پر بازدیدترین سایت ها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. آمار جهانی فیلترینگ در ایرانو دادن یا پر بازدید ترین سایتهای جهانی؟ اکثریت فیلترن.ولی سایتهای مفیدیت مخصوصاً ویکی

  2. بایدو دیگه چیه؟؟؟

  3. معلومه یوتیوب یکی از پربازدید ترین هاست

  4. فیس بوک مگه سایته