مقایسه سرعت پرچمداران سال 2018

مقایسه سرعت پرچمداران سال 2018 (گجت تی وی)

امروز در یک ویدیوی هیجان انگیز قصد داریم سرعت برخی از پرچمداران سال 2018 را با یکدیگر مقایسه کنیم. در این رقابت، هواوی نوا 3، گلکسی نوت 9، وان پلاس 6، وان پلاس 6T، ویوو نکس، شیائومی پوکوفون F1، اوپو فایند ایکس و ایسوس زنفون 5Z حضور دارند.

کمتر از یک ماه به پایان سال 2018 باقی مانده است و تمام شرکت‌های مطرح، گوشی های مهم و پرچمدار خود را معرفی و روانه بازار کرده‌اند. از آنجایی که اغلب این گوشی های هوشمند از سخت افزاری مشابه بهره می‌برند، تصمیم گرفتیم در ویدیویی اختصاصی سراغ برخی از این پرچمداران رفته و عملکرد آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم.

تمام گوشی های حاضر در این رقابت، به 6 تا 8 گیگابایت رم مجهز شده‌اند و از آخرین نسل تراشه‌های کایرین، اسنپدراگون و اگزینوس قدرت می‌گیرند. به علاوه، همه آنها از اندروید 8.1 اوریو تا اندروید 9.0 پای به عنوان سیستم نرم افزاری استفاده می‌کنند.

تصور می‌کنید کدام گوشی عملکرد بهتری دارد؟ با همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم.

مقایسه سرعت پرچمداران سال 2018

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دقیقا چزا نوا ۳ رو پرچمدار نام بردن خیلی سواله
    میان رده حساب میشه ینی بهترین میان رده

  2. عه چرا برعکس تصوراتمون بودن

  3. دیگه خودشون میدونن در برابر پرچمدارای چینی شانسی ندارن..رفتن از میان رده های این دو برند استفاده کردن.قبلا میت همشونو شکست داده

  4. اون عبارت پرچمدار رو حذف کنید نوا3 پرچمدار هواوی نیست یا پوکفونf1پرچمدار شیا نیست به جای اینا بهتر بود از میت 20پرو وmi8استفاده می شد