مدل های 2019 آیفون

مدل های 2019 آیفون با تاچ آیدی درون صفحه‌ای و درگاه USB-C می‌آیند

پیش‌تر شنیده بودیم که مدل های 2019 آیفون ، وجوه اشتراک فراوانی با مدل‌های 2018 خواهند داشت؛ اما حالا جزئیات تازه‌ای به دست آمده است که اطلاعات پیشین را نقض می‌کند.

بنابر گفته‌های «ژان باپتیست سو» نائب رئیس و تحلیلگر ارشد موسسه Atherton Research، مدل های 2019 آیفون اپل برای نخستین بار به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و درگاه USB تایپ C مجهز خواهند بود. وجود این درگاه در گوشی های آیفون، سبب خواهد شد که کاربران با خیال راحت لوازم جانبی مورد نیاز خود را از بازار تهیه کنند. یکپارچه‌سازی Touch ID با صفحه نمایش دستگاه‌ها نیز، با توجه به وجود این فناوری در بسیاری از گوشی های اندرویدی، کار غیر ممکنی برای اپل نخواهد بود.

شایعاتی از کوچکتر شدن ناچ مدل های 2019 آیفون نیز به گوش می‌رسد که با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی، این مورد هم چندان دور از ذهن نیست. همچنین اپل می‌تواند یک دوربین TrueDepth را در پشت آیفون های 2019 قرار دهد و برای کارکرد سیستم تشخیص چهره، از دوربین سه‌بعدی ToF استفاده کند تا پروسه تولید با سهولت بیشتری همراه شود.

آیفون اپل

ناگفته نماند که اخیرا «تیم کوک» مدیرعامل اپل به دلیل محدودیت عرضه و کسادی بازار، خبر از کاهش درآمد پیش‌بینی شده و سود ناخالص کمپانی در سه ماهه نخست سال 2019 را داده بود؛ بنابراین شاید برای جلوگیری از تداوم این روند، ایجاد چنین تغییراتی در محصولات تازه‌ ضروری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*