هندزفری های ایرپادز 2 اپل در رنگ مشکی نیز تولید خواهند شد

هندزفری های ایرپادز 2 اپل در رنگ مشکی نیز تولید خواهند شد

قطعا دو محصول جدید که طرفداران اپل حتی بیشتر از آیفون ‌های ۲۰۱۹ علاقه‌مندند آنها را ببیند، نسل دوم هندزفری های ایرپادز و البته پد شارژر وایرلس ایر پاور (AirPower) است که حالا اطلاعات جدیدی درباره مشخصات آنها به دست آورده‌ایم.

صحبت از نسل دوم هندزفری های ایرپادز اپل نام ایرپادز 2 (AirPods 2) و پد شارژ وایرلس اختصاصی اپل با نام ایر پاور حدودا چند ماهی است که وجود دارد و حالا طبق گزارشی که اطلاعاتی از سوی منابع نزدیک به خبرگزاریMySmartPrice در آن منتشر شده است، جزئیاتی از مشخصات این دو محصول به دست آورده‌ایم. هندزفری های ایرپادز 2 اپل و پز شارژ وایرلس پاور احتمالا در فصل بهار رونمایی خواهند شد. این کمپانی تقریبا هر ساله در اواسط ماه مارس یک رویداد ویژه برگزار می‌کند و احتمالا رونمایی از محصولات جدید ۲۰۱۹ نیز در همان زمان انجام خواهد گرفت.

هندزفری های ایرپادز 2 اپل بیس قوی‌تری خواهند داشت

هندزفری های ایرپادز 2 اپل در رنگ مشکی نیز تولید خواهند شد

بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ایرپاور همین حالا هم وارد مرحله تولید شده است، ما چنین تاریخی را حدس می‌زدیم. حالا طبق این گزارش جدید ایرپادهای جدید اپل از نظر طراحی ظاهری بسیار مشابه نسل گذشته خواهند بود که البته این موضوع از آن جهت منطقی است که اپل قطعا می‌خواهد که پد شارژ وایرلس جدید با مدل‌های قبلی نیز سازگار باشد. گفتنی است که مطابق با درخواست بسیاری از کاربران، هندزفری های ایرپادز ۲ با یک گزینه رنگی مشکی نیز عرضه می‌شود که احتمالا طرفداران بسیاری خواهد داشت.

گویا قرار است یک پوشش جدید بر روی این نسل از هندزفری های بلوتوث اپل کشیده شود که آنها را بر روی گوش محکم‌تر نگه ‌می‌دارد تا هنگام ورزش و فعالیت ‌ای بدنی از روی گوش سقوط نکند. این موضوع توسط بسیاری از کاربران که نسبت به ایمنی هدفون های گران‌قیمت خود نگرانی داشتند، خبر خوبی محسوب می‌شود. البته بهبودهای فنی نظیر بیس قوی‌تر، طرفداران سرسخت موسیقی را خوشحال‌تر خواهد کرد. قرار است در این هدفون‌ ها سنسور‌های جدیدی تعبیه شود که برای مصارف تناسب اندام با دنبال کردن علائم حیاتی کاربر به کار خواهند رفت.

مشخصات پد شارژر وایرلس ایر پاور (AirPower)

هندزفری های ایرپادز 2 اپل در رنگ مشکی نیز تولید خواهند شد

در این گزارش جزئیات جدید جذابی درباره محصول ایر پاور نیز منتشر شده است. نسخه نهایی از این محصول قرار است ضخیم‌تر از رندر‌هایی باشد که پیش از این منتشر شده بودند و دلیل آن هم احتمالا تغییراتی در نحوه تعویض سیم‌پیچ‌های آن است. گویا در مراحل اولیه تولید و آزمایش، داغ شدن بیش از حد این شارژر اپل را مجبور به تغییر در نحوه طراحی آن کرده است. علاوه بر این گویا قرار است شاهد قابلیت‌های انحصاری خاصی نیز بر روی این محصول باشیم که البته این گزارش می‌گوید که این قابلیت‌ها تا قبل از انتشار آی او اس ۱۳ اپل قابل استفاده نخواهند بود.

این موضوع می‌تواند دو دلیل داشته باشد: اول اینکه آنها به سخت افزار جدیدی که در آیفون های ۲۰۱۹ وجود دارد وابسته هستند و دوم این که چند ترفند نرم افزاری برای فعال کردن آنها ضروری است که آنها را در سیزدهمین نسل از آی او اس اپل خواهیم دید.

گزارش‌ها تخمین می‌زنند که ایرپادز 2 با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار و شارژ وایرلس ایرپاور با قیمتی معادل ۱۵۰ دلار به فروش برسد که البته این قیمت‌ها هنوز در گزارش‌های رسمی تایید نشده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه قبلا چه رنگی بودن