انتشار عکس های باکیفیت از مدل زرد قناری گلکسی اس 10 ای

انتشار عکس های باکیفیت از مدل زرد قناری گلکسی اس 10 ای

خبرگزاری سم موبایل در ماه دسامبر سال گذشته گزارش داد که گلکسی اس ۱۰ به اولین گوشی سامسونگ تبدیل می‌شود که دارای یک مدل با رنگ زرد قناری خواهد بود. حالا با گذشت ماه‌ها پس از آن گزارش شاهد انتشار رندرهای باکیفیت از گوشی گلکسی اس ۱۰ ای با رنگ زرد قناری (Canary Yellow) هستیم.

البته چندی پیش نیز چند رندر مختص به این رنگ را در گجت نیوز مشاهده کردید، اما حالا این تصاویر باکیفیت جدید نشان می‌دهند که احتمالا توناژ رنگی متفاوت و ملایم‌تری نسبت به عکس‌های قبلی را در محصول نهایی شاهد خواهیم بود. گلکسی اس ۱۰ همانطور که احتمالا همه شما می‌دانید ارزان ترین مدل از پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ خواهد بود که قرار است با یک نمایشگر ۵.۸ اینچی سبک Infinity-O و دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی خود عرضه شود.

مشخصات مدل زرد رنگ گلکسی اس 10 ای سامسونگ

این دیوایس دارای سنسور اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد بود و اسکنر اثر انگشت بر روی لبه گوشی درون دکمه پاور قرار خواهد گرفت. ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی در کنار پردازنده مشابه مدل‌های گرانتر سری ۱۰، دیگر مشخصات مهم آن را تشکیل خواهند داد.  البته صرف نظر از این جزئیات فنی گلکسی اس 10 ای (Samsung Galaxy S10e) از جنبه دیگری نیز گوشی منحصر به فردی محسوب می‌شود و آن هم این است که اس 10 ای به تنها دیوایس سامسونگ تبدیل خواهد شد که مدل زرد قناری آن را در بازار شاهد خواهیم بود. این رنگ جدید که البته شدت رنگ زرد آن ممکن است کمی برای برخی از کاربران ناپسند باشد، در عکس‌های زیر به خوبی قابل مشاهده است.

انتشار عکس های باکیفیت از مدل زرد قناری گلکسی اس 10 ای انتشار عکس های باکیفیت از مدل زرد قناری گلکسی اس 10 ای

تصاویری که قبلا از این مدل منتشر شده بودند، دارای کیفیت پایینی بوده و به نظر می‌رسید که حاصل دست‌کاری‌های نرم‌افزاری باشد تا این که بخواهد مدل واقعی را به نمایش بگذارد. اما حالا در این رندهای جدید ما احتمالا در حال تماشای تصاویر خبری رسمی این گوشی هستیم که توسط سامسونگ بعد از رونمایی به خبرنگاران اهدا خواهد شد. در ضمن رنگ زرد تنها بر روی پنل پشتی اعمال می‌شود و صرف نظر از فریم فلزیِ تقریبا طلایی رنگ، بر روی پنل جلویی حاشیه‌های نمایشگر به همان رنگ مشکی مدل‌های قبلی باقی خواهد ماند.

انتشار عکس های باکیفیت از مدل زرد قناری گلکسی اس 10 ای

نظر شما درباره این مدل چیست؛ آیا رنگ زرد قناری انتخاب جالبی برای پرچمدار ۲۰۱۹ کمپانی سامسونگ خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. زرد قنارییی خخخخخ