مدیر عامل اچ‌تی‌سی: ساعت هوشمند این شرکت تحول بزرگی در بازار اینگونه گجت ها ایجاد خواهد کرد

شرکت تایوانی اچ تی سی ( HTC ) روزگار سختی را می‌گذراند. پس از ناکامی پرچمدار سال ۲۰۱۵ (One M9)، چشم بادامی‌ها با تعویض مدیرعامل و رقابت در بازارهای نوینی چون هدست‌های واقعیت مجازی و ساعت هوشمند، سعی در متوقف ساختن ضرردهی کمپانی و افزایش سود دارند.

خانم شر وانگ (Cher Wang) مدیر عامل اچ تی سی در واپسین روزهای نمایشگاه MWC بیان کرد ساعت هوشمند جدید این شرکت تحولی در بازار اینگونه گجت ها ایجاد خواهد کرد.

ظاهرا خانم وانگ تمایل چندانی برای ارائه توضیحات بیشتر درباره ساعت هوشمند جدید شرکتش نداشته و به اذعان «وقتی از ساعت هوشمند HTC رونمایی شود، ما سردمدار بازار اسمارت‌واچ‌ها خواهیم شد.» بسنده می‌کند. رئیس مالی Neither Chang، HTC که در کنار خانم وانگ قرار گرفته در ادامه صحبت‌های او به لزوم ارتباط ایمن و پایدار بین ساعت هوشمند و سایر محصولات HTC اشاره می‌کند، گرچه هنوز بخش فنی این کمپانی موفق به انجام چنین عملی نگشته است.

شروع شایعات درباره ساعت هوشمند HTC به سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد. از آن زمان غول‌های تکنولوژی نظیر سامسونگ و LG به عرضه ساعت‌های هوشمند خود پرداخته و تجربه بسیاری در این زمینه کسب کرده‌اند. اما تایوانی‌ها اول این راه پر پیچ و خم قرار دارند و به‌نظر نمی‌رسد محصول جدید HTC آنطور که مدیرعامل این کمپانی بیان می‌کند بتواند سهم بزرگی از بازار به تصاحب کند. گرچه برای حدس و گمان کمی زود است و بایستی تا ماه آوریل (اردیبهشت) منتظر ساعت هوشمند این کمپانی که به HTC One شهرت یافته باشیم.

یادآور می شویم که اچ تی سی پیش از این هم ادعاهای مشابه ای کرده بود.پس از فروش ناموفق گوشی اچ تی سی وان ام ۹ ( HTC One M9 ) ، مسئولین این شرکت ضمن عذرخواهی از سهامدارن و طرفداران این برند، وعده معرفی یک قهرمان را داده بودند که تا کنون شاهد عرضه چنین محصولی از سوی این شرکت نبوده ایم.

منبع : GSM Arena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*