گوشی ال جی وی 35 تینکیو

گوشی ال جی وی 35 تینکیو در وب‌سایت FCC رویت شد!

گوشی ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رویت شد. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک باید شاهد معرفی گوشی جدید ال جی از سری V باشیم.

گوشی ال جی وی 35 تینکیو که چندی پیش رندر آن توسط وب‌سایت “Android Headlines” لو رفت، در وب‌سایت FCC لیست شد تا ما از وجود این موبایل مطمئن شویم. V35 ThinQ به عنوان نسخه ارتقایافته گوشی V30S ThinQ در راه بازار موبایل است.

بعد از معرفی گوشی جی 7 تینکیو، یکی از منابع اعلام کرد این پرچمدار توسط AT&T به فروش نمی‌رسد و در عوض، تابستان امسال، این اپراتور یک موبایل اختصاصی از برند ال جی را روانه بازار می‌کند. مدت زمان زیادی از این خبر نمی‌گذرد که حالا دستگاهی با شماره مدل LM-V350EM موفق به دریافت گواهی از کمیسیون ارتباطات فدرال شده است.

این دستگاه که احتمالا ال جی V35 تینکیو خواهد بود، از باندهای مختلف شبکه 3G ،2G و همین‌طور 4G LTE، وای فای، بلوتوث (EDR ،BDR و LE)، ان اف سی و WPC پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه این گزارش فاقد جزئیات سخت افزاری است.

تجهیز گوشی ال جی وی 35 تینکیو به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی

اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند، ما مشخصات فنی تقریبا یکسان با گوشی V30S ThinQ و تغییراتی در سیستم دوربین را پیش‌بینی می‌کنیم. در مورد دوربین، گفته می‌شود از دو سنسور 16 مگاپیکسلی به جای دوربین 16+13 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. به این موارد باید قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته که همراه با G7 معرفی شد را هم اضافه کرد.

به هر صورت، انتظار می‌رود در آینده نزدیک، گوشی ال جی وی 35 تینکیو رسما معرفی شود.