عرضه گلکسی نوت 9

سامسونگ مجبور است عرضه گلکسی نوت 9 را جلو بی‌اندازد

شرکت سامسونگ باید عرضه گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را جلو بی‌اندازد تا بتوانید فروش کم گوشی های خانواده گلکسی اس 9 خود را از طریق این فبلت جدید خود جبران کند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس مجبور است به پروسه عرضه گلکسی نوت 9 خود سرعت ببخشد تا بتواند حرکت فروش گوشی هایش در بازار را نیز بهبود دهد؛ زیرا به نقل از منابعی در تایوان، فروش آخرین نسل گوشی های پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کمتر از حد انتظار بوده است. همانطور که احتمالا در جریان هستید، رونمایی از نوت 9 قرار است در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد ماه) انجام شود و عرضه آن نیز از همین اوایل ماه آگوست در مقایسه با سال‌های اخیر که اواخر آگوست انجام می‌گرفت، آغاز شود.

اهمیت عرضه گلکسی نوت 9 در چین

سامسونگ در همچنین به دنبال افزایش فروش گوشی هایش در کشور چین است تا بتواند از رهبران قدرتمند این بازار از جمله هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو پیشی بگیرد. به گفته‌ی زنجیره‌های تامین سامسونگ، اعتماد به نفس این شرکت کره‌ای در مورد فروش گوشی های خانواده گلکسی S9 به شدت تضعیف شده است. انتظار می‌رود فروش گوشی های این خانواده حتی کمتر از 30 میلیون دستگاه در سال 2018 باشد که پایین‌ترین سطح فروش گوشی های سری گلکسی اس از سال 2012 تا به کنون است.

سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2018 میلادی 78 میلیون گوشی فروخته است و انتظار می‌رود آن‌ها در سه ماهه دوم نیز به فروش 73 میلیون دستگاهی رسیده باشند.

سامسونگ معمولا گوشی های گلکسی نوت خودش را در نمایشگاه IFA برلین معرفی می‌کرد، اما در سال 2015 آن‌ها تصمیم گرفتند تا یک رویداد ویژه به نام Unpacked را جداگانه از این نمایشگاه فناوری آلمانی برگزار کند. تمامی فبلت‌های سامسونگ پس از سری گلکسی نوت 5 در ماه آگوست معرفی شده‌اند.

گفته می‌شود گلکسی نوت 9 به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با وضوح +QHD مجهز خواهد بود و از یک تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد. از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به یک رم 6 گیگابایتی، حافظه 128/256 گیگابایتی و یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.