ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ

ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ برای اندروید منتشر می‌شود

یکی از قابلیت‌هایی که واتس اپ برای کاربران آیفون فراهم کرده است، ویژگی تصویر در تصویر (PiP) بوده اما تاکنون برای اسمارت فون‌های اندرویدی منتشر نشده است. اینطور که پیداست، ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ تا حدود یک سال دیگر برای گوشی‌های اندرویدی فراهم خواهد شد.

اولین نشانه‌ای که از جدی بودن تصمیم واتس اپ جهت ایجاد ویژگی تصویر در تصویر برای اسمارت فون‌های اندرویدی مشاهده شد، حدود 2 ماه قبل بود که یک نسخه بتا برای اندروید با قابلیت‌های جذاب منتشر کرد.

کاربران آیفون از آغاز سال 2018 میلادی با ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ آشنا شده‌اند، اما کاربران سیستم عامل اندروید تقریبا باید یک سال دیگر منتظر باشند تا آن را در نسخه‌ای جدید دریافت کنند؛ شاید ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ برای اندروید کمی دیر قابل استفاده باشد، اما مهم، عرضه‌ی قطعی آن است.

ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ

در صورتی که شما نسخه آخر واتس اپ را نصب کنید، می‌توانید فایل‌های ویدیویی یوتیوب، فیسبوک و حتی اینستاگرام که توسط دوستانتان ارسال می‌شوند را به صورت مستقیم و از پیام رسان مشاهده کنید. هر زمان که یک لینک ویدیویی در پنجره چت پیام رسان واتس اپ دریافت کردید، هم اکنون می‌توانید آن‌ها را با استفاده از ویژگی تصویر در تصویر واتس اپ و بدون نیاز به برنامه ثالث، تماشا کنید.

این یک ویژگی ساده اما جالب برای پیام رسان به حساب می‌آید؛ جای تعجب دارد که چگونه تاکنون آن را برای نسخه واتس اپ اسمارت فون‌های اندرویدی فراهم نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چ جالب قبلا باید در میاومدیم واسه تماس تصویری