بهترین پرینترها

معرفی بهترین پرینترها برای کسب و کارهای کوچک

اگر به دنبال چاپگری برای دفتر کاری خود هستید٬ ما در این مقاله قصد داریم بهترین پرینترها برای کسب و کارهای کوچک را از برندهای مختلفی همچون اچ پی٬ کانن٬ سامسونگ و غیره معرفی کنیم.

این واقعیت زندگی مدرن است. حتی اگر دیوایس‌های دیجیتالی نقش پررنگ‌تری را در کار روزمره‌ی ما ایفا کنند٬ زمان‌هایی نیز وجود دارد که ما به چاپگرها نیاز پیدا می‌کنیم؛ خصوصا اگر صاحب کسب و کار کوچکی باشیم. و از آنجایی که پرینترهای خانگی زیادی در بازار وجود دارد که اغلب آن‌ها با هر چاپ خود هزینه‌ی نسبتا زیادی را روی دستتان می‌گذارند. اما خوشبختانه در اینجا پرینترهای لیزری نیز وجود دارد که برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده‌اند.

اگر شما هم تجارت کوچکی دارید٬ ما در این مقاله قصد داریم بهترین پرینترها را به شما معرفی کنیم.

 Brother HL-L6200

بهترین پرینترها

یکی از بهترین پرینترها برای کسب و کارهای کوچک٬ Brother HL-L6200 است. این پرینتر لیزری می‌تواند در هر دقیقه 48 برگه را به صورت خودکار پشت و رو چاپ کند. شما نباید نگران تعداد کاغذهای مورد نیازتان باشید٬ سینی این چاپگر می‌تواند تا 520 برگه را روی خود نگه‌داری کند٬ در حالی که یک خشاب چند منظوره نیز می‌تواند 50 برگه‌ی اضافه‌تر را روی خود نگه دارد.

همراه یک اتصال گیگابیت اترنت٬ در دفتر کار می‌توانید از طریق وای فای به این پرینتر وصل شوید. کاربران موبایلی نیز می‌توانند با استفاده از پروتکل‌های محبوبی نظیر AirPrint اپل و Cloud Print گوگل از مزایای این پرینتر بهره‌مند شوند.

Epson WorkForce ET-4750

بهترین پرینترها

وقتی می‌خواهیم یک پرینتر مخصوص کار را انتخاب کنیم٬ عملا پرینترهای جوهرافشان را انتخاب نمی‌کنیم٬ اما Epson WorkForce ET-4750 متفاوت است. به جای استفاده از کارتریج‌های گران قیمت٬ این چاپگر از مخازن بزرگ جوهری استفاده می‌کند. پرینتر اپسون دارای جوهر کافی برای چاپ بیش از 11 هزار صفحه‌ی رنگی یا 14 هزار صفحه‌ی سیاه و سفید است. وقتی این جوهر به اتمام رسید نیز می‌توانید با هزینه‌ی کمی جوهرهای اپسون را خریداری کنید.

همراه چاپ٬ این دیوایس می‌تواند به عنوان یک اسکنر یا فکس نیز مورد استفاده قرار گیرد. این پرینتر 250 صفحه را چاپ می‌کند. برای ارتباط با آن نیز راه‌های مختلفی وجود دارد که شامل اترنت٬ وای فای و AirPrint می‌شود. شما می‌توانید با یک نمایشگر 2.4 اینچی٬ از این دیوایس استفاده کنید. ضمنا ظرفیت ADF این چاپگر 30 برگ است.

HP LaserJet Pro M426fdw

بهترین پرینترها

HP LaserJet Pro M426fdw می‌تواند به عنوان یک پرینتر سیاه و سفید لیزری٬ 40 صفحه در هر دقیقه چاپ کند. اولین صفحه پس از شش ثانیه به چاپ خواهد رسید. ضمنا شما می‌توانید از این دیوایس به عنوان یک دستگاه کپی٬ اسکنر و یا ماشین فکس نیز استفاده کنید. هر سندی که شما اسکن کنید به ایمیل٬ یک پوشه‌ی شبکه٬ یک فلش درایو USB یا مستقیما حساب کاربری شما در یک فضای ابری فرستاده خواهد شد. کار با این دیوایس نیز توسط یک نمایشگر رنگی 3 اینچی انجام می‌شود. ضمنا شما می‌توانید دو سمت یک سند را در یک مرحله چاپ کنید.

دو سینی در این چاپگر قرار دارد که می‌توانند 250 و 100 کاغذ را در خود نگهداری کنند. ضمنا ظرفیت ADF این پرینتر نیز 50 برگ است. دفترهای کاری می‌توانند به دو صورت سیمی یا بیسیم از این چاپگر استفاده کنند.

Canon imageCLASS MF267dw

بهترین پرینترها

یک گزینه‌ی جمع و جور و ارزان قیمت در بین پرینترهای سیاه و سفید لیزری٬ Canon imageCLASS MF267dw نام دارد که می‌تواند در هر دقیقه 30 صفحه را چاپ کند. این دیوایس به عنوان یک اسکنر٬ دستگاه کپی و ماشین فکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید خیلی سریع اسکن کرده و اسناد دوطرفه را با فرمت‌های مختلفی از جمله PDF بسازید.

سینی این چاپگر از 250 کاغذ میزبانی می‌کند. این پرینتر همچنین می‌تواند خودکار به صورت پشت و رو چاپ کند. شما می‌توانید با اترنت٬ وای فای یا وای فای دایرکت نیز با این دیوایس در ارتباط باشید و یا به صورت مستقیم با موبایل خود به این چاپگر وصل شوید. در اینجا یک نمایشگر LCD نیز برای انجام تنظیمات بدون نیاز به کامپیوتر وجود دارد.

Brother HL-L3210CW

بهترین پرینترها

اگر به دنبال یک پرینتر لیزری قاب اعتماد و ارزان می‌گردید٬ اما نیازدارید چاپگر شما رنگی باشد٬ ما به شما چاپگر Brother HL-L3210CW را پیشنهاد می‌کنیم. این چاپگر می‌تواند 19 صفحه را چه به صورت رنگی و چه سیاه و سفید در هر دقیقه چاپ کند و در فرآیند یک مرحله‌ای اسناد را به صورت دو رو چاپ کند.

سینی این پرینتر می‌تواند از 250 برگه نگهداری کند. چند کاربر نیز می‌توانند به صورت همزمان از طریق وای فای یا یو اس بی از آن استفاده کنند. کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت نیز می‌توانند آیتم‌های خود را به Amazon Dash Replishment Service ارسال کنند.

Xerox Phaser 6510/DNI

بهترین پرینترها

یکی دیگر از پرینترهای لیزری رنگی مناسب کسب و کارها Xerox Phaser 6510/DNI است که می‌تواند در هر دقیقه 30 برگه را چاپ کند. این پرینتر قادر به چاپ خودکار اسناد به صورت پشت و رو است و سینی آن از 250 برگه میزبانی می‌کند. البته اگر استفاده‌ی شما در روز زیاد است٬‌ می‌توانید یک سینی اضافی 550 برگه‌ای را به آن اضافه کنید. ضمنا برای چاپ لیبل یا برگه‌هایی با دیگر متریال‌ها نیز یک سینی 50 برگه‌ای وجود دارد.

توسط گیگابیت اترنت٬ کابل USB 3.0 یا وای فای می‌توانید به این پرینتر متصل شوید. با گوشی هوشمند خود نیز مستقیما می‌توانید از این چاپگر استفاده کنید.

Samsung Xpress M2885FW

بهترین پرینترها

پرینتر سامسونگ Xpress M2885FW را باید بهترین چاپگر برای مشاغل کوچک دانست٬ چرا که می‌توانید در حالی که هزینه‌ی زیادی نمی‌کنید٬ هرآنچه لازم دارید را در اختیار داشته باشید. این چاپگر ارائه کننده‌ی راه منحصر به فردی برای استفاده به عنوان پرینتت٬ اسکنر یا ماشین فکس از طریق گوشی‌های هوشمند است. فقط کافیست روی استیکر NFC گوشی خود ضربه بزنید و کار را آغاز کنید. البته اتصال از طریق اترنت و وای فای نیز امکان پذیر است.

شما می‌توانید در هر دقیقه 29 برگه را سیاه و سفید و خودکار به صورت دو طرفه چاپ کنید. سینی این چاپگر 250 برگه را در خود نگه می‌دارد و می‌توانید از مزیت‌های Amazon Dash Replenishment Service نیز با این چاپگر بهره‌مند شوید.