هواوی nova 5

وجود دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در هواوی nova 5 تایید شد

هواوی روز جمعه سی و یکم خرداد ماه، از گوشی های سری نوا 5 رونمایی خواهد کرد و این روزها مشغول تبلیغ کردن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. تازه‌ترین خبر تایید شده در مورد ویژگی‌های هواوی nova 5 اینکه مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصویری تازه‌ای که کمپانی چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته؛ گوشی هواوی nova 5 را با یک ناچ نشان می‌دهد و برخلاف تصورات قبلی، خبری از صفحه نمایش حفره‌دار نیست. همچنین در آن، به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه هم اشاره شده است که انتظار می‌رود با سنسور GD1 سامسونگ همراه باشد.

پیش‌بینی وجود یک حفره روی نمایشگر LCD هواوی نوا 5 آی، کماکان به قوت خود باقیست. از طرفی هواوی نوا ۵ پرو، با یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش توصیف شده است و ظاهرا گوشی دیگری موسوم به نوا 5i پرو، یک ناچ پهن‌تر مشابه سری هواوی P20 خواهد داشت.

در حالی که انتظار وجود تراشه کایرین 710 در نوا 5i می‌رود، مدل استاندارد هواوی نوا 5 باید از کایرین 980 قدرت بگیرد. این موضوع از طریق نتایج بنچمارک‌ دستگاهی با شماره مدل SEA-AL10 در گیک‌بنچ هم به تایید رسیده؛ چرا که امتیازهای ثبت شده در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، بسیار نزدیک به سایر گوشی های قدرت گرفته از کایرین 980 است.

امتیاز هواوی nova 5 در گیک بنچ

بنچمارک هواوی نوا 5