گوشی شیائومی Mi CC9

نخستین تصاویر انتشار یافته از گوشی شیائومی Mi CC9 را تماشا کنید

هفته آینده شاهد رونمایی از گوشی شیائومی Mi CC9 خواهیم بود. پیش‌تر از وجود دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در این دستگاه آگاه شده بودیم. حالا در تصاویر رسمی گوشی، می‌توانیم چیدمان دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و رنگ جذاب آن را ببینیم.

در این عکس‌ها، گوشی شیائومی Mi CC9 با رنگ سفید یخی (Glacier Ice White) بسیار زیبا جلوه می‌کند. البته قبلا هم گوشی های ویوو iQOO، هواوی P30 پرو و سامسونگ گلکسی S10 را با رنگی نزدیک به این دیده بودیم.

درگاه USB-C و گریل اسپیکر در لبه پایینی دستگاه قابل مشاهده است. در لبه بالایی اما جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون حذف نویز و پورت اینفرارد را می‌توان دید. دکمه‌های پاور و کنترل صدا نیز در کناره‌ی گوشی تعبیه شده‌اند.

از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی می CC9، باید به تراشه اسنپدراگون 710 و نمایشگر 6.39 اینچی اشاره کنیم. اخیرا کمپانی چینی، روی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی و Beauty mode ارتقا یافته‌ی آن نیز مانور زیادی داد که در واقع، استفاده از فیلترهای پیشرفته‌ برای زیباسازی تصاویر است.

شیائومی ارسال دعوتنامه برای رونمایی از می سی سی ۹ را هم آغاز کرده؛ مراسمی که روز یازدهم تیر ماه (2 ژولای) در همکاری با برند Meitu برگزار خواهد شد.