ساعت هوشمند شیائومی واچ

شباهت ساعت هوشمند شیائومی واچ به اپل واچ را در این عکس تبلیغاتی ببینید

یک عکس تبلیغاتی جدید از ساعت هوشمند شیائومی واچ (Xiaomi Watch) منتشر شده که بار دیگر به شباهت ظاهری آن با اپل واچ اشاره می‌کند. این ساعت 14 آبان 98 معرفی خواهد شد.

شیائومی 14 آبان 98 (5 نوامبر) میزبان یک رویداد خبری ویژه در چین است که در آن از گوشی می سی سی 9 پرو خود پرده برداری خواهد کرد. اما همراه با این گوشی مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی، غول چینی قرار است از یک تلویزیون و یک ساعت هوشمند جدید نیز رونمایی کند. شایعات مختلفی در مورد این ساعت شنیده بودیم، تا آنکه خود سازنده وجود آن را با انتشار یک عکس تبلیغاتی تایید کرد.

روز گذشته یک عکس تبلیغاتی از ساعت هوشمند شیائومی واچ منتشر شد که نشان دهنده‌ی کپی شیائومی از روی دست اپل بود. حالا یک عکس دیگر منتشر شده که با دیگر این سبک طراحی را تایید می‌کند. شیائومی از یک نمایشگر مربعی شبیه به نمایشگر اپل واچ برای ساعت هوشمند خود استفاده کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی واچ

در این عکس، ساعت شیائومی را می‌توانید در دو رنگ مشکی و خاکستری ببینید که با محصولات این برند آمیخته است. توجه داشته باشید که یک دکمه‌ی تاج شکل درست مانند اپل واچ در سمت راست دیوایس قرار دارد و یک دکمه‌ی ثانویه را نیز می‌توان در زیر آن یافت.

احتمال تجهیز ساعت هوشمند شیائومی واچ به Wear OS

هنوز اطلاعات زیادی در ارتباط با این گجت پوشیدنی در دست نیست. با این حال پیش‌بینی می‌شود این دیوایس با نام Mi Watch یا Xiaomi Watch روانه‌ی بازار شود. و جدا از نام برند این ساعت، انتظار می‌رود در راس بخش نرم افزاری آن نیز پلتفرم Wear OS کمپانی گوگل قرار داشته باشد. بر اساس گزارش‌ها این دیوایس در یک نسخه با پشتیبانی از سیم کارت (eSIM) عرضه می‌شود، در حالی که قیمت آن بالاتر از ساعت هوشمند رقیب یعنی Amazfit GTS خواهد بود. بی‌شک اطلاعات دیگری طی روزهای آینده به دست ما خواهد رسید.