تلویزیون های جدید ال جی

تلویزیون های جدید ال جی ؛ از اولین تلویزیون 48 اینچی 4K OLED تا یک غول 8K

در نمایشگاه CES از تلویزیون های جدید ال جی رونمایی شد و با یک تلویزیون 8K فوق‌العاده، نخستین تلویزیون 48 اینچی OLED و صفحه نمایش چرخان ال جی مواجه شدیم.

نمایشگاه CES را می‌توان بزرگ‌ترین گردهمایی سازندگان، عرضه کنندگان و اصحاب رسانه دنیای گجت ها و تکنولوژی دانست که برای دوست‌داران این حوزه بسیار مهم و جدی به شمار می‌رود. ال جی در بخش تلویزیون دست پر به این نمایشگاه آمده و جالب‌ترین معرفی آن‌ها را تلویزیون 48 اینچی 4K OLED می‌دانم که به واسطه اندازه کوچکی که دارد حتی در اتاق خواب‌های بزرگ هم جا می‌شود و بنابر ادعای سازندگانش تراکم پیکسلی آن شبیه به تلویزیون 96 اینجی 8K است که در این نمایشگاه هم حضور دارد و برای بازیکنان بسیار گزینه مناسبی است.

تصاویر تلویزیون های جدید ال جی

ال جی امسال تلویزیون‌های کاغذی و بسیار باریک خود را هم به CES آورده بود که جایگزینی برای Ultrathin OLED به شمار می‌روند. تلویزیون 65 اینچی ال جی (که در بالا سمت چپ می‌توانید تصویر آن را ببینید) تنها 2 سانتی متر قطر دارد! در این تلویزیون‌ها صفحه نمایش به دیوار متصل می‌شود و کار پردازش بر عهده جهبه‌ای است که باید در نزدیکی تلویزیون قرار بگیرد و مغز متفکر و پردازنده آن به شمار می‌رود. این تلویزیون‌ها در سه اندازه 55، 66 و 75 اینچی طی سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

از دیگر برنامه‌هایی که ال جی برای تلویزیون‌های خود در سال 2020 دارد می‌توان به بهره‌گیری از هوش مصنوعی اشاره کرد که به تنظیم میزان نور صفحه با روشنایی اتاق و هماهنگی صدای تلویزیون با سر و صدای محیط کمک به سزایی می‌کند. همچنین ال جی از حالت «فیلم‌سازی» که سال گذشته نوسط انجمن UHD معرفی شد پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود صفحه نمایش شما هرچه بیشتر به پرده سینما نزدیک شود.

در ماه ژانویه ال جی بروزرسانی منتشر می‌کند که اپل تی وی و اپل تی وی پلاس را به تلویزیون‌های این شرکت که قبل از سال 2018 عرضه شده‌اند می‌آورد.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*